Teori böcker.. =)

PeterC

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Cbr 600F 98
Tjenare, har en enkel fråga. Visste inte riktigt var jag skulle posta den så jag slänger ut den här:tummenupp .
Är det möjligtvis någon som har Mc teori böcker hemma som bara ligger och släpar och inte gör någon nytta?

Tänkte ta teorin nu under julen så jag skulle behöva lite material =).. Är det någon vänlig själ som har någon bok till salu så är det bara att hojta till!
Hare bra!

PeterC skrev:
2664796 Tjenare, har en enkel fråga. Visste inte riktigt var jag skulle posta den så jag slänger ut den här:tummenupp .
Är det möjligtvis någon som har Mc teori böcker hemma som bara ligger och släpar och inte gör någon nytta?

Tänkte ta teorin nu under julen så jag skulle behöva lite material =).. Är det någon vänlig själ som har någon bok till salu så är det bara att hojta till!
Hare bra!
Jag har den iofs men hade kanske tänkt å ha kvar den. Finns dock att köpa på bokhandeln..annars kan dom beställa. Kostar runt 300kr om ja inte minns helt galet:)
Lycka till!

lady skrev:
2664808 Jag har den iofs men hade kanske tänkt å ha kvar den. Finns dock att köpa på bokhandeln..annars kan dom beställa. Kostar runt 300kr om ja inte minns helt galet:)
Lycka till!

okej, tack så mycket. Fick precis Pm från en kille som hade boken hemma nu så det är kirrat. Riktigt schysst =), Bara att börja blåläsa haha.

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret