tempem stiger... körning idag!? 16:E

Sven666: Aha, vad har hänt dina kåpor, eller ville du bara fixa en annan färg?? Jaja, ser mörkt ut till helgen iallafall med vädret fast då jobbar jag så det är strunt samma.

Däremot nästa vecka hoppas jag så många som möjligt kan hänga på en runda längs stan....

Last edited:
Vägra vurpa skrev:
Sven666: Aha, vad har hänt dina kåpor, eller ville du bara fixa en annan färg?? Jaja, ser mörkt ut till helgen iallafall med vädret fast då jobbar jag så det är strunt samma.

Däremot nästa vecka hoppas jag så många som möjligt kan hänga på en runda längs stan....

nja.. förra ägaren va nere i diket å letade efter sina glasögon.. då blev det lite repor och nån spricka lite här å där.. inget alvarligt men fult.. hade ju fan inte trott att det skulle ta en månad att plasta om och lacka skiten dock :S

Chille skrev:
nån som vill med ut och lufta lite idag??
Jag hade 2 timmar barnfritt mellan kl 14-16 och körde lite. Hade en tanke på att dra till Borås, men eftersom jag då inte visste om nån av er skulle köra, så stannade jag kvar runt Alingsås. Kommer gärna ner nån annan dag och kör lite.

Lord: Det låter ju underbart. Vi kan nog tänka oss att dra till Alingsås oxå för det finns nog en och annan skön väg där.

Vägra vurpa skrev:
Lord: Det låter ju underbart. Vi kan nog tänka oss att dra till Alingsås oxå för det finns nog en och annan skön väg där.
Ska bli gött at få upp er till Alingsås ibland också. Här e ju Lilla Torget en bra plats att mötas på. Och sen finns det ju som sagt även lite vägar här också.
Fan vad jag längtar efter att samåka! :4skrika
Ska bli så gött att höra alla hojarna i kör!

Fan killar, det börjar ju torka upp ute nu!!!
Blir det helt torrt ska i alla fall jag ut och åka, har fått barnvakt hela kvällen! :fyllisar
Nån av Er som ska köra nåt senare i e.m?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back