Drkosmos
Asfalt och träd är hårda !!!
Hej kära tittare.
Pga aggressioner har jag slängt sönder 2 telefoner denna veckaJag gör av med cirka 4-5 telefoner per år, som går sönder via aggresioner, tappas bort eller blir stulna. Att leta efter min telefon, är ett problem jag möter varje dag.
Ibland hittas den inte alls utan då har den säkert hamnat på ett biltak, statoils tankstationer eller i en tidningshög jag slängt....
Ja, hjälp borde sökas, eller iallafall kolla upp om alla sladdar är anslutna i hjärnan![]()
![]()
Men det är ett senare problem. Nu behöver jag en telefon! Nu har ju mc säsongen startat och tjejen min blir orolig om jag inte har telefon med mig!!
Så är det någon människa där ute i världen som har en telefon skräpandes i byrålådan, ge den till mig! Jag betalar frakten såklart! Eller ett par hundringar.
Av erfarenhet vet jag att äldra nokia håller skitbra, så jag söker i första hand dessa: (andra förslag välkomnas varmt, särskilt om de är gratis)
8310
8210
7210
7250
6610
6510
5210
mfl mfl.....eller äldre/andra märken etc. Helst inga tegelstenar. Andra förslag o frågor kan tas här eller på pm![]()
Har en 6610 obunden som ska av yttras.
Skicka ett PM vid intresse.

som tvingar honom o ha med mobilen när han kör.