Telefon sökes pga psykiska problem ;)

Hej kära tittare.

Pga aggressioner har jag slängt sönder 2 telefoner denna vecka :( Jag gör av med cirka 4-5 telefoner per år, som går sönder via aggresioner, tappas bort eller blir stulna. Att leta efter min telefon, är ett problem jag möter varje dag.
Ibland hittas den inte alls utan då har den säkert hamnat på ett biltak, statoils tankstationer eller i en tidningshög jag slängt....

Ja, hjälp borde sökas, eller iallafall kolla upp om alla sladdar är anslutna i hjärnan :huvet :gnissla :död

Men det är ett senare problem. Nu behöver jag en telefon! Nu har ju mc säsongen startat och tjejen min blir orolig om jag inte har telefon med mig!!

Så är det någon människa där ute i världen som har en telefon skräpandes i byrålådan, ge den till mig! Jag betalar frakten såklart! Eller ett par hundringar. ;)

Av erfarenhet vet jag att äldra nokia håller skitbra, så jag söker i första hand dessa: (andra förslag välkomnas varmt, särskilt om de är gratis :) )
8310
8210
7210
7250
6610
6510
5210
mfl mfl.....eller äldre/andra märken etc. Helst inga tegelstenar. Andra förslag o frågor kan tas här eller på pm :tummenupp

Har en 6610 obunden som ska av yttras.
Skicka ett PM vid intresse.

En sån här ska du ha, en avlagd av försvarets RA 145, väger 10 kg och bäres, företrädesvis av någon annan, på ryggen.
Går dock inte att ringa på till andra mobilnät, men är närmast oförstörbar och dessutom kan man få in ljudet till TV 2, spännande va?

Bifogat

• ra145.jpg
    ra145.jpg
    15.6 KB · Visningar: 42
Varför så aggro?

Kan erkänna att 60% av mina telefoner begravs, är pga aggresioner i bilen! Typ man är på väg åt ett håll då ringer tjejen kanske o ber mig vända etc. Särskilt när man haft en i övrigt dålig dag :huvet

Jag har fått några napp med telefoner, så jag hoppas det blir av! :)

2888960 Kan erkänna att 60% av mina telefoner begravs, är pga aggresioner i bilen! Typ man är på väg åt ett håll då ringer tjejen kanske o ber mig vända etc. Särskilt när man haft en i övrigt dålig dag :huvet

Jag har fått några napp med telefoner, så jag hoppas det blir av! :)
"onej" va farligt o vända:D Chilla ner lite så förstör du dom inte, skrik allt vad du kan istället, de är skitkul! fasst man får lite ont i halsen ifs...

"onej" va farligt o vända:D Chilla ner lite så förstör du dom inte, skrik allt vad du kan istället, de är skitkul! fasst man får lite ont i halsen ifs...
Men det är "situationen" som är det värsta!
alltså, du har stressat iväg, du ska köra 25mil, å nån ringer o säger att man glömt nått jätteviktigt som nån annan ska ha som jag själv inte är berörd av.
Då blir man förbannad.

Andra aggro situationer där mobiltelefoner förosakas:
Bilkö
Batteriet dör på telen
7 olika samtal efter varandra
samtal i stressiga situationer
den du var tvungen att få tag i går ej att nås pga ej sändning
Vid fylla, i mitt fall som val av drinkpinne

m.m.

Last edited:
Men det är "situationen" som är det värsta!
alltså, du har stressat iväg, du ska köra 25mil, å nån ringer o säger att man glömt nått jätteviktigt som nån annan ska ha som jag själv inte är berörd av.
Då blir man förbannad.

Andra aggro situationer där mobiltelefoner förosakas:
Bilkö
Batteriet dör på telen
7 olika samtal efter varandra
samtal i stressiga situationer
den du var tvungen att få tag i går ej att nås pga ej sändning
Vid fylla, i mitt fall som val av drinkpinne

m.m.

Låter som din telefon är roten till all ondska, kanske bättre du skiter i telefon så slipper du få psykbryt.

2889224 Låter som din telefon är roten till all ondska, kanske bättre du skiter i telefon så slipper du få psykbryt.
Tycker jag med, har en polare som slängde sin mobil och han har inte köpt nån än (på typ 2 år), han får planera lite mer i sitt liv men de funkar säger han:D

Jag tror att jag har en fungerande 3310 och en halv fungerande 3310 (halva displayen är paj)

3100 har jag en med men displayen är hel paj, men fungera att ringa till den och ringa från den, så länge man minns nummrena i huvudet.

Ericsson K750I rekomendera polaren min, han lyckades halv förstöra displayen på nyår och på partyvågen så fixade sig telefonen sig själv :D

k750i är kanon fick ge 1100 för min med 1gb minne.... plus att telefonen har fått en jävla massa stryk ifrån mig... bla tappat dn ifrån biltaget m.m och den e fortfarande hel:gnissla

k750i är kanon fick ge 1100 för min med 1gb minne.... plus att telefonen har fått en jävla massa stryk ifrån mig... bla tappat dn ifrån biltaget m.m och den e fortfarande hel:gnissla

Den är hyfsad, men min har pajat typ 5 gånger på ett år. 4 gånger har kameran slutat funka, och en gång högtalarna. Men så kan det gå om man spelar innebandy med den :gnissla Den har i alla fall hållt varje gång jag har tappat den :tummenupp Dock så slutar joysticken att funka då och då pga för mycket damm i hålet, men det får man leva med.

Jag har en K500i, som är hel med endast lite repor, (inte på displayen), du kan få den för 300:- PM.a

Moderna bräckliga skittelefoner!

Vi har samma problem du och jag på det viset att vi förstör telefoner. fast jag brukar inte medvetet förstöra dom, det bara händer.

Det Du ska ha är en ericsson (inte s.e.) 688

tål allt utom vatten

Försäkra mobilen

Köp en ny mobil med försäkring.....då får du en ny mobil.....självrisken är bara 395kr.....:tummenupp

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back