Tele2s mobilnät ligger nere sen tidig morgon. Kan va bra att veta för alla som sitter och tror att mobilen gett upp
Länk till Aftonbladet
Länk till Aftonbladet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte nätet som är problemet, det är deras växlar.
Tele2 suger för övrigt getballe och jag tackar Apple varje dag för att de inte får sälja iFånen. Då hade jag suttit och svurit nu.
Nope, jag hade Tele2 men eftersom de inte fick sälja iFånen köpte jag en hos Telenor och har levt lycklig sedan dessHur skall man tolka detta? Du har Tele2 och har således inte blivit iFåne och slipper svära....![]()
Ja, jag betalar hellre lite mer, om jag ens gör det, bara det funkar. Vad ska jag med något billigt till när jag inte kan använda det? Ungefär som att en bil utan motor borde va jättedyr, för den drar ju ingen soppaMen billigt e det tydligen.
Den enda teknikern var väl och vaccinerade sig eller nåt.

Nope, jag hade Tele2 men eftersom de inte fick sälja iFånen köpte jag en hos Telenor och har levt lycklig sedan dess
Har mobiltbredband från Tele2 men det ska också bytas till Telenor eftersom de har obegränsad datamängd (så fort 4G-nätet är upp n running).
Tja, jag kan ju säga att just Tele2 plockade t.ex. bort sin batteribackup från en GSM/3G-station som jag känner till. Detta två dagar innan ett stort planerat strömavbrott i samma fastighet. Jag berättade för teknikerna att de skulle bli utan ström och de kunde bara säga att det var order uppifrån och att ombyggnationer för de nya 4G-nätet styrde verksamheten...
Sköter man core-nätet på samma sätt, så kan det bli spännande.

Jo, tele2 är ju ett rätt litet och misslyckat företag helt klart. Det märker man ju om inte annat på den sinande skaran kunder.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |