Tele2s mobilnät nere

Fel kan det alltid bli, oavsett operatör. Jag jobbar med telefonidrift och håller på med sånt här varje dag.

Alla operatörer har problem emellanåt, sen är det ju lite scary movie med just detta Tele2 exempel. Värt att komma ihåg att även Telia hade ett liknande fel tidigare i år.

Personligen skulle jag aldrig välja Tele 2, man får någonstans vad man betalar för också.

Jag har haft Tele2 som enda operatör i 10år. Funkar tillräckligt bra för mina behov, men så behöver jag inte vara anträffbar varje sekund heller. Det kan vara schysst med lite paus ibland när skiten ligger nere. :D

Jäkla skönt att man har 3 företagsväxel då. Kunderna har kunnat nå en utan några som helst problem. :)

Jag har haft Tele2 som enda operatör i 10år. Funkar tillräckligt bra för mina behov, men så behöver jag inte vara anträffbar varje sekund heller. Det kan vara schysst med lite paus ibland när skiten ligger nere. :D

Precis, jag ska fan skaffa någon udda operatör så jag har något att skylla på när jag inte vill svara...

"Ahh, det är lite dålig täckning där jag har varit hela veckan du har flyttat, men det är ett billigt abbonemang"

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti