Tatuerare

• Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date

Socrates

Guest
Tjo!

Funderar på att bygga ut min tattoo i vinter, tänkte kolla med er om det finns någon bra stuido i Borås man kan gå till. Annars blir det att åka till Gbg igen.

Socrates skrev:
Tjo!

Funderar på att bygga ut min tattoo i vinter, tänkte kolla med er om det finns någon bra stuido i Borås man kan gå till. Annars blir det att åka till Gbg igen.

gå till Black scar tattoo som ligger på gamla varbergsvägen typ vid borås hallen
har tatuerat mig där dom gångerna jag gaddat mig fast det kanske är för jag känner dom hehe
nää men dom är faktiskt väldigt duktiga där :)

Lucky skrev:
gå till Black scar tattoo som ligger på gamla varbergsvägen typ vid borås hallen
har tatuerat mig där dom gångerna jag gaddat mig fast det kanske är för jag känner dom hehe
nää men dom är faktiskt väldigt duktiga där :)

Jaha, ok. Kanske skulle springa dit och kolla då...sugen som attan nu att göra något :)

Socrates skrev:
Jaha, ok. Kanske skulle springa dit och kolla då...sugen som attan nu att göra något :)

det tycker jag att du ska ta å göra :)
du är inte ensam om att vara sugen på att gadda dig
fast en annan får inte göra nått mer för tjejen nu haha
hon tycker att det räcker för min del

Lucky skrev:
det tycker jag att du ska ta å göra :)
du är inte ensam om att vara sugen på att gadda dig
fast en annan får inte göra nått mer för tjejen nu haha
hon tycker att det räcker för min del

He he, så det är chefen som sagt till dig att sluta :) *Host* Toffel *Host*

Har du många eller? Bilder???

Socrates skrev:
He he, så det är chefen som sagt till dig att sluta :) *Host* Toffel *Host*

Har du många eller? Bilder???

hehe många nää inte direkt 2 st :)
kommer två bilder här

har du förnågot roligt då??

Bifogat

• Tattoo armbåge.jpg
    Tattoo armbåge.jpg
    68.7 KB · Visningar: 698
  • Tattoo Rygg.jpg
    Tattoo Rygg.jpg
    97 KB · Visningar: 2,573
Jonas på black scar gör alla mina gaddar, känner han så det blir ju bra pris då :D

men dom är duktiga som fan allihopa på den studion, ganska billiga med även utan kompispris, rekomenderas :yoparty :yoparty :yoparty

sven666 skrev:
Jonas på black scar gör alla mina gaddar, känner han så det blir ju bra pris då :D

men dom är duktiga som fan allihopa på den studion, ganska billiga med även utan kompispris, rekomenderas :yoparty :yoparty :yoparty

Oki, verkar vara Black Scar som gäller. Då ska jag bara hitta någon som vill hålla min hand också :tungan

Lucky skrev:
hehe många nää inte direkt 2 st :)
kommer två bilder här

har du förnågot roligt då??

Ahh, nice! Vill också ha mitt nick på ryggen, men det skulle va dabe isf...hmm...kanske skulle dra till med dabe längst ner på ryggen...

Här är min enda :( Och sen en bild på hur jag tänkte bygga ut den

Last edited:
sven666 skrev:

men dom är duktiga som fan allihopa på den studion, ganska billiga med även utan kompispris, rekomenderas :yoparty :yoparty :yoparty [/QUOT]

känner jonas med så det blir han som kör mina med :) men som sagt alla där är bra men tobbe är riktigt grym på skuggningar åå sånt

Socrates skrev:
Oki, verkar vara Black Scar som gäller. Då ska jag bara hitta någon som vill hålla min hand också :tungan

Ahh, nice! Vill också ha mitt nick på ryggen, men det skulle va dabe isf...hmm...kanske skulle dra till med dabe längst ner på ryggen...

Här är min enda :( Och sen en bild på hur jag tänkte bygga ut den

det blir nog jäkligt bra med den ner över ryggraden hehe kommer kännas skönt ialf hehe

men det hade funkat med text nere i svanken tjejen har faktiskt det å det är frächt

Last edited:
Lucky skrev:
det blir nog jäkligt bra med den ner över ryggraden hehe kommer kännas skönt ialf hehe

men det hade funkat med text nere i svanken tjejen har faktiskt det å det är frächt

Ja, det lär nog kännas. Bara det lilla som blev på ryggraden innan kändes, fick massa konstiga ryck med i endel muskler också :3freak

Fan...blev lite sugen nu på att fixa mitt nick...

Luckygirl skrev:
*host* *host* :bow

hehe //

Just det , chefen håller till här också :) Bra att du håller honom i strama tyglar :tummenupp

Socrates skrev:
Ja, det lär nog kännas. Bara det lilla som blev på ryggraden innan kändes, fick massa konstiga ryck med i endel muskler också :3freak

Fan...blev lite sugen nu på att fixa mitt nick...

Just det , chefen håller till här också :) Bra att du håller honom i strama tyglar :tummenupp

jo jag fick också massa konstiga ryck när han körde över rygg raden
men armbågen var hemskt har aldrig haft så ont i hela mitt liv aldrig

men men det kostar att ligga på topp

tror det hade blivit grymt med ditt nick :)

Luckygirl skrev:
*host* *host* :bow

hehe //

heeje älskling *ler*

Lucky skrev:
jo jag fick också massa konstiga ryck när han körde över rygg raden
men armbågen var hemskt har aldrig haft så ont i hela mitt liv aldrig

men men det kostar att ligga på topp

tror det hade blivit grymt med ditt nick :)

Fan, nu vet jag inte hur jag ska göra, kanske skulle skrota idén att bygga ut så länge och slänga dit DABE istället :gnissla

Edit: Kan tänka mig att armbågen kändes....fy fan. Såg en kille som hade tatuerat hela armhålan...vet inte vilket som är värst :)

Last edited:
Socrates skrev:
Fan, nu vet jag inte hur jag ska göra, kanske skulle skrota idén att bygga ut så länge och slänga dit DABE istället :gnissla

Edit: Kan tänka mig att armbågen kändes....fy fan. Såg en kille som hade tatuerat hela armhålan...vet inte vilket som är värst :)

hehe varför inte göra både och hehe lr kan bli lite dyrt mää

tror att armbågen gör mest ont ligger så nära benet oxå
ham krökte juh en nål när han körde min armbåge det tog i lite hehe

Socrates skrev:

dabe, snacka om ericsson skada :tungan

har tatuerat i knävecket, va inge vidare skönt det heller.

hojt till när du ska dit, jag kan haka på och boka tid (man blir ju sugen nu) :D

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!