Tatuerad = Fattig Hårdrockare

Har du? Flervals!

• Antal röstningar
    0
Sunt. Mysbrallor får man ha hemma INNE när man är bakis.
Men där går fan gränsen.

Tala om posers :P Vissa här låter som tjejer som inte kan gå runt husknuten utan att "göra håret" och sminka sig. Det tyder allt som oftast på en dålig självkänsla...
Klart man klär sig bekvämt och sedan skiter i vad andra tycker... Mer hårdrock än så kan det väl knappast bli eller? =). Mera mysbrallor åt folket! :yoparty För övrigt har jag vart på max drive in iklädd enbart en handduk och det gick fint det med. Ingen dog, ingen svimmade och ingen klagade. Maxarbetarna skrattade lite men det bjuder jag så gärna på =). Kan man gå omkring med en handduk på stranden så varför inte sitta så i bilen inne i stan på väg från stranden?

Ja, jag är tatuerad och jag gillar den skarpt då jag har ritat den själv och då den faktiskt har en betydelse också. :pannkyss

//Robert

Jag är tatuerad, gillar hårdrock (iofs mycket annat oxå men ändå) och har en inkomst på över 20000:-
:D

Tatueringar :va har inte folk papper att rita på?

Nä jag tycker det är billigt, fult och white trashigt.

Undra om diskussionen skulle se annorlunda ut om alla här träffades i riktiga livet å diskutera saken...det tror jag iaf

Undra om diskussionen skulle se annorlunda ut om alla här träffades i riktiga livet å diskutera saken...det tror jag iaf

välutbildade, höginkomstagare med fanatisk vilja att framhäva sig själva som guds gåva i medmänsklighet....

välutbildade, höginkomstagare med fanatisk vilja att framhäva sig själva som guds gåva i medmänsklighet....

Fan va bitsk du va idag då.... :D :D

Men lite back to topic då:

Tatueringar är många gånger jättefina. Men det är inte alltid passande med tatueringar så det är väl bra att tänka på att man bör kunna dölja dem vissa gånger. Många av den äldre generationen förknippar tatueringar med kåkfarare och slödder. De är uppfostrade så och det går inte (eller är iaf jäkligt svårt) att lära om gamla hundar. Som yngre så får man respektera de äldre, ja så är iaf jag uppfostrad. Så i vissa sammanhang tycker jag faktiskt att man av ren respekt kan dölja sina tatueringar helt enkelt. Te x på en begravning, finare middag, bröllop osv. Det är liksom inte alltid passande. Höginkomstagare eller inte.

Ja, det skulle ju se ut om jag skaffade en tatuering. Nästa steg vore ju att raka huvudet (trots att jag inte har en begynnande flint) och odla bockskägg. Sen kunde jag lacka döskallar på min mattsvarta streetfighter också. Kanske lyssna på Ultima Thule och Roger Pontare i smyg. Sen vore jag stereotyp och skulle smälta in bättre på sporthojpubarna.

Jag känner mig så... utstött! :gråta

Vi otatuerade skulle gå under av det outtalade hot som tatuerade utgör, såklart. Vi skulle jamsa med och tycka att indianhuvudet/vargen/tribalen var ascool.

Vaddå otatuerad??

Berätta nu istället för alla här vad som står på din lille kompis nedanför naveln.... :pannkyss :pannkyss

Är gaddad men gjorde det för länge sedan. Nu känns det som det kvittar faktiskt. "Rätt" tatts på killar kan vara najs men på tjejer ser det enbart trashigt ut. Tänker på porrfilmsbrudar så fort jag sert en tattad tjej. :skrämd

EDIT: Tjänar över 20 och gillar inte hårdrock sådär hemskt mycket men hatar det inte heller direkt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman