blacktriple
Har två Aprilior!
Bara sjömän och kåkfarare är tatuerade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men där står redan "fighter" i sjukt gotisk stil! Fjerillen skulle inte rymas!!!!
Du är lurad..det står " Rövknullad"
Du är lurad..det står " Rövknullad"
Nej, det gör det inte. Jag ville inte ha samma som du. Det står "fighter". Fråga din fru om du inte tror mig.
Tror bestämt herrn glömt å ta sin medecin i afton
Tala om posersVissa här låter som tjejer som inte kan gå runt husknuten utan att "göra håret" och sminka sig. Det tyder allt som oftast på en dålig självkänsla...
Ja, jag är tatuerad och jag gillar den skarpt då jag har ritat den själv och då den faktiskt har en betydelse också.![]()
//Robert
Undra om diskussionen skulle se annorlunda ut om alla här träffades i riktiga livet å diskutera saken...det tror jag iaf
Många av den äldre generationen förknippar tatueringar med kåkfarare och slödder.
Har tatueringar, ej hårdrockare, inkomst "okänd" (det varierar)
Egendesign. Jag gillar dem, sedan om andra ogillar dem ger jag ärligt talat blanka f*n i..
Bara sjömän och kåkfarare är tatuerade.
![]()
DU är fan mer fördomsfull än jag! Med tanke på att cirka ingen tatuerad här är sjöman så måste de vara kåkfarare hela bunten
![]()
Jo, jag är faktiskt både tatuerad och sjöman.
Sådeså.![]()
...plus en massa veneriska sjukdomar har dem oxå!!11Då är det ok![]()
En sjöman skall ha tatueringar, vara skäggig, full och ha en kvinna i varje hamn.
Har du det?
Snygga tatueringar är coola om de är rätt placerade och passar på idioten.
Då är det ok![]()
En sjöman skall ha tatueringar, vara skäggig, full och ha en kvinna i varje hamn.
Har du det?
Vi otatuerade skulle gå under av det outtalade hot som tatuerade utgör, såklart. Vi skulle jamsa med och tycka att indianhuvudet/vargen/tribalen var ascool.
NÄR är man höginkomsttagare? Vilken femtioöring avgör gränsen mellan medelinkomsttagare och höginkomsttagare?
Jag känner de som tjänar 25 miljoner om året, en som tjänar 900.000kr om året och de som tjänar 290.000kr om året. Är alla de höginkomsttagare?
Jag drog in en halv mille förra året men mot han som tjänar 25 miljoner är jag ju en fattiglapp =(
Jag är tatuerad och lyssnar just nu på Ozzy, men om det är nån vidare rock vette fan =/
Tatuerad höginkomstagare som hatar hårdrock!
Då är det ok![]()
Har du det?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT