Tatuerad = Fattig Hårdrockare

Har du? Flervals!

• Antal röstningar
    0
Du är lurad..det står " Rövknullad"

Nej, det gör det inte. Jag ville inte ha samma som du. Det står "fighter". Fråga din fru om du inte tror mig.

Edit: Jabaskoja. Det står ingenting. Din fru vet ingenting heller. Jag är så rolig! :hihi

Nej, det gör det inte. Jag ville inte ha samma som du. Det står "fighter". Fråga din fru om du inte tror mig.

Roller skrattade hela dagen när du gick på att de tecknen du har betyder det du påstår..:D men lycka till med tecknen....:D

Tror bestämt herrn glömt å ta sin medecin i afton

Slut på tabletter, måste vänta till måndag..sorry...:D

jag skojjade inte....:gnissla

fan de blir en låång helg med elakheter...:rolleyes:

Last edited:
Tatuerad. Gillar hårdrock och flera andra musikstilar. Tatuerad eller ej kvittar för mig så länge personen som gjort valet trivs med det.

Tala om posers :P Vissa här låter som tjejer som inte kan gå runt husknuten utan att "göra håret" och sminka sig. Det tyder allt som oftast på en dålig självkänsla...

Jag har inget hår (av praktiska skäl). Jag sminkar mig inte. Och när jag går ut runt knuten drar jag på mig ett par jeans (går fort) för att iaf känna mig något sånär anständig.

Ja, jag är tatuerad och jag gillar den skarpt då jag har ritat den själv och då den faktiskt har en betydelse också. :pannkyss
//Robert

Bra, då vet vi inskränkta vilket fack vi skall stoppa dig i! :D

Undra om diskussionen skulle se annorlunda ut om alla här träffades i riktiga livet å diskutera saken...det tror jag iaf

Varför tycker du att vi skulle behöva diskutera det här i verkliga livet?

Även om jag gärna generaliserar så finns det självklart vettiga personer med tatueringar. Jag känner flera. Däremot är jag fortfarande övertygad om att MAJORITETEN av de tatuerade (hårdrockande låginkomsttagare i jumpabrallor) inte är min typ. Men visst. Smaken är som baken. Var och en får väl leva sitt liv. Så länge de inte parasiterar på mig.

För övrigt tycker jag inte inkomst är en variabel i sammanhanget.
Man tjänar vad man förtjänar. En tatuerad hårdrockare i skinnväst får naturligtvis inte ett lika välavlönat jobb som samma person utan (synlig) tatuering och jumpabrallor.

Många av den äldre generationen förknippar tatueringar med kåkfarare och slödder.

Jag tillhör den äldre generationen isf.

Har tatueringar, ej hårdrockare, inkomst "okänd" (det varierar)

Egendesign. Jag gillar dem, sedan om andra ogillar dem ger jag ärligt talat blanka f*n i..

Det där är faktiskt en sund inställning.....
Jag har inga tatueringar, men väl andra olater.
Och jag skiter faktiskt i vad folk tycker om det.

Bara sjömän och kåkfarare är tatuerade.

:D :D DU är fan mer fördomsfull än jag! Med tanke på att cirka ingen tatuerad här är sjöman så måste de vara kåkfarare hela bunten :yoparty

Last edited:
Är man höginkomsttagare om man har lön på 20k? Snygga tatueringar är coola om de är rätt placerade och passar på idioten.

Det här som Starstriker tar upp med mysbrallorna håller jag fullständigt med om!

Det är för jäevla lodigt att springa omkring i sådana ute bland folk! :mad:

Nästan lika förjävjävligt som tjockisar i tights :mad: :huvet

Jag har en polare som ett par gr har kommit ut i mysbrallor när vi ska någonstans, jag har vänligt men bestämt fått be honom gå in igen och byta brallor.

:hördu Mysbrallor/träningsbrallor endast bakom stängda dörrar :fakta

NÄR är man höginkomsttagare? Vilken femtioöring avgör gränsen mellan medelinkomsttagare och höginkomsttagare?

Jag känner de som tjänar 25 miljoner om året, en som tjänar 900.000kr om året och de som tjänar 290.000kr om året. Är alla de höginkomsttagare?

Jag drog in en halv mille förra året men mot han som tjänar 25 miljoner är jag ju en fattiglapp =(

Jag är tatuerad och lyssnar just nu på Ozzy, men om det är nån vidare rock vette fan =/

Varför fanns inte alternativet:

- Jag tjänar bra, men kommer aldrig märka upp mig. Dock kan jag beundra andras tatueringar.

NÄR är man höginkomsttagare? Vilken femtioöring avgör gränsen mellan medelinkomsttagare och höginkomsttagare?

Jag känner de som tjänar 25 miljoner om året, en som tjänar 900.000kr om året och de som tjänar 290.000kr om året. Är alla de höginkomsttagare?

Jag drog in en halv mille förra året men mot han som tjänar 25 miljoner är jag ju en fattiglapp =(

Jag är tatuerad och lyssnar just nu på Ozzy, men om det är nån vidare rock vette fan =/

:D

Haha! Du är White Trash!*

*allt enligt det allvetande SH

Tatuerad höginkomstagare som hatar hårdrock!

Same but nästan tvärtom!

Otatuerad - älskar hårdrock - får ihop till limpa.

Last edited:
Grannen vart full i Mexico och hamnade under fjädern sent på natten. Liggandes på ett bord i baren så förevigade en lokal inföding kvällen genom att rista in Bart Simpson långt ner på killens mage. Tyvärr ser Bart ut som en ledsen streckgubbe som en treåring ritat med vinkeljärn och ögonbindel.

Men det är en jäkligt rolig historia och Bart är ju lite cool trots allt! :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman