Tatuerad = Fattig Hårdrockare

Har du? Flervals!

• Antal röstningar
    0
Jag kommer hålla fast vid att det bara är prettyboys som ogillar tatueringar på tjejer. Förstår inte varför det skulle va trashigt.
Prettyboys verkar här finnas gott om på SH iaf.
Håller med den som innan i tråden skrev att hon gav blanka fan i om andra gillar hennes tatueringar eller ej. Man ju gör ju en tatuering för sin egen skull, inte för att andra ska gilla den.

Jag kommer hålla fast vid att det bara är prettyboys som ogillar tatueringar på tjejer. Förstår inte varför det skulle va trashigt.
Prettyboys verkar här finnas gott om på SH iaf.
Håller med den som innan i tråden skrev att hon gav blanka fan i om andra gillar hennes tatueringar eller ej. Man ju gör ju en tatuering för sin egen skull, inte för att andra ska gilla den.

Flickor, då menar jag inte mainstream med fjäril på axeln, ska ha tatueringar. Kat Von D är ett utmärkt exempel på flickor med rätt stil! :kär

Jag är tatuerad, gillar hårdrock (iofs mycket annat oxå men ändå) och har en inkomst på över 20000:-
:D

Får jag chans på dig? :rodnar

OnT: Gillar hårdrock, är ej tatuerad och tjänar lagom.

Kan tycka det är schnyggt med en rätt tatuering på rätt person. Men sen kan det se förjävligt ut också.

Flickor, då menar jag inte mainstream med fjäril på axeln, ska ha tatueringar. Kat Von D är ett utmärkt exempel på flickor med rätt stil! :kär

Den damen är porrig satan! :fakta
Aningen många tatueringar dock.

Last edited:
Jag kommer hålla fast vid att det bara är prettyboys som ogillar tatueringar på tjejer.

Definiera "prettyboy"?
Jag har aldrig hört det begreppet tidigare.

Jag ogillar starkt tatueringar på allt och alla, men på män skiter jag i dom, jag tittar inte på män på det viset.

Jag gillar många tjejer med tatueringar också, men jag skulle inte gilla dom mindre om dom vore utan.
Jag är övertygad om att Kat Von D (till exempel) vore precis lika kul om hon inte vore tatuerad själv (hön är förövrigt en grym konstnär, hon är den enda tatueraren hittils som gör porträtt som inte ser ut som dåliga karikatyrer)

Sen hatar jag hela hypen kring tatueringar, och den krystade "syboliken".
Folk kommer in med en bild på en "8ball" och vill ha den tatuerad på skinkan för att sybolisera en död polare som gillade att spela biljard men går ut från tatueraren med en koifisk i svanken för att symbolisera samma sak... :D

Tatueringar och piercings var ball när mindre än en på hundra hade det, då var det ett statement, nu är det bara mainstream och tröttsamt.

Det började med "trajbals", alla hårdrockande killar skulle ha en trajbal runt armen, sen kom tjejernas motsvarighet svanktatten...
Var är individualismen i det?

Jag har fortfarande en gratistatuering att hämta hos en av stans tatuerare som jag känner, och jag har fortfarande ingen aning om vad jag skulle vilja ha för något på min kropp för evigt.

Definiera "prettyboy"?
Jag har aldrig hört det begreppet tidigare.

Tror hon menar de där äckliga glassiga fjantarna man ser i samband med stureplansironi-klipp på tuben t ex.

Märkesjacka, slickat blont hår, putläppar och foundation.

Den obligatoriska posen är där med.

Tror hon menar de där äckliga glassiga fjantarna man ser i samband med stureplansironi-klipp på tuben t ex.

Märkesjacka, slickat blont hår, putläppar och foundation.

Den obligatoriska posen är där med.

Aha, det kallar jag kort och gott för Brat...
Jag gissade kanske mer på den moderna metrosexuella-looken, men tänkte att det kanske fanns någon definiton jag hade missat.

Jag har fortfarande en gratistatuering att hämta hos en av stans tatuerare som jag känner, och jag har fortfarande ingen aning om vad jag skulle vilja ha för något på min kropp för evigt.

Hakkors i pannan? Du kan ju göra det lite diskret. :confused:

hakkors i uvbläck :D
uv_tattoo.jpg

Det står mellan det och en Che, eventuellt en rysk flagga med en kalshnikov på...

Jag hade tänkt att det skulle symbolisera att jag har tagit bort min blindtarm.

:D

Tatta en kalashnikov i svanken och var med i några porrmackor sen tillhör du den inre kretsen som är coolast i byn. Brudarna på REX kommer åma o tråna så fort du kliver in! :tummenupp

UV-bläck är coolt :tummenupp

Hur ser det ut när det inte är "belyst"?:va

Hur ska jag då märka någon skillnad?

Ja de jag pratar om kommer inte ha skäggstubb och prata med djup basröst. De kommer inte heller ha en "kanon" mellan benen. Sånt är ju jävligt jobbigt att upptäcka när du redan har dragit hem henne och "kommit igång" så att säga. :skrämd

Last edited:

:)

GuW: Oddjob definierade prettyboy bra!
Det är ungefär en brat, fast något mildare.

Tatuera ett häftstift under foten. Då slipper du (och andra) se din tatuering.

Bara att acceptera att folk tycker olika angående tatueringar.

Jag som själv är tatuerad bryr mig inte ett smack om vad folk tycker. Människor i min närhet vet att jag inte är något drägg ändå :)

Däremot hajar jag inte hypen med att tatueringar skall betyda så jävla flådiga saker hela tiden. Ingen av mina betyder ett skit, men jag gillar dem ändå :tummenupp

Bara att acceptera att folk tycker olika angående tatueringar.

Jag som själv är tatuerad bryr mig inte ett smack om vad folk tycker. Människor i min närhet vet att jag inte är något drägg ändå :)

Däremot hajar jag inte hypen med att tatueringar skall betyda så jävla flådiga saker hela tiden. Ingen av mina betyder ett skit, men jag gillar dem ändå :tummenupp

Det där håller jag med om.

Den här har jag på benet. Den betyder att "du" kan dra åt helvete.

Bifogat

• bengadd.jpg
    bengadd.jpg
    17.4 KB · Visningar: 1,135
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT