Zoidberg
*58*
Prova med tryckluft om du har ...eller najtrådstricket !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tryckluft har jag inte men det finns hos grannen..Zoidberg skrev:Prova med tryckluft om du har ...eller najtrådstricket !

Kemisk metal är bra mot det mesta men bensin tar det inte tyvär.perkihlen skrev:kemisk metall är skitbra lagade en lamellkåpa med sådant när svänghjulsmuttern hade jängat ut sig genom kåpan , har hållit tätt sedan 1995. så det tål olja iaf.![]()
Ska ta och göra det.. bara tömma tanken från bensin först.. (kallt ute).Zoidberg skrev:Tryck igenom grov najtråd (den är ju följsam om det där röret/kanalen inte är rakt) & se om det fastnar eller rensar bort nåt som sitter ivägen.

philsson skrev:Kemisk metal är bra mot det mesta men bensin tar det inte tyvär.![]()
Å andra sidan är det ju inte så att jag behöver laga tanken längre.. om du läser lite så är det ett nytt problem vi snackar om nu.![]()
ett tag jo.. kanske tillräckligt för att jag ska hunnit få hojen såld.. men nu är det fixat i af..Anton_Ljunghusen skrev:Johodå, det står imot soppa
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |