Tappat körlusten!

Du missade en punkt, la till den åt dig, varsågod ;)

Haha de har du helt rätt i, har ju både en motard och en "streetbike" och som du säger, motarden ger en otroligt mycket glädje per krona, en buskväll i stan är precis vad som behövs ibland.. Sjukt kul :yoparty

och häri ligger problemet enligt mitt sätt att se på det. Du lever inte det livet som du vill leva (och kanske levt tidigare innan du flyttade) och alla positiva känslor du associerar med hojkörning sedan tidigare, räcker nu inte för att täcka upp en i övrigt tråkig vardag.

Det låter hårt, men mitt råd är: Skaffa ett liv!

Damn it tjejen, det är vår/sommar!. Stick och bada, ut och träffa människor, dejta, åk iväg till en klippa och kolla på solnedgången, ligg och hångla med nån random kille. Promise att du även kommer tycka hojkörningen blir roligare om du faktiskt mår bättre i livet, än att du ska sätta dig på hojen när du annars är lite av uppgiven och degig.

/LS

Här tror jag vi har en som träffat huvudet på spiken!

Innan har jag nästan bara kört själv, då är det ingen som sinkar mig och så får jag inte prestationsångest om jag är för långsam... men visst är det 10 ggr roligare att köra med nån!! Men som sagt som nyinflyttat känner jag inte en kotte, men jag jobbar på de! längtar tillbaks till adrenalinet!! :yoparty
Jag hade aldrig satt min fot i Jkpg och kände inte heller nån när jag flyttade hit 2004. Jag ordnade inflyttningsfest och bjöd in alla i Jkpg-tråden. Nu har jag massor av kompisar :tummenupp

Jag hade aldrig satt min fot i Jkpg och kände inte heller nån när jag flyttade hit 2004. Jag ordnade inflyttningsfest och bjöd in alla i Jkpg-tråden. Nu har jag massor av kompisar :tummenupp

Modigt. Kan erkänna att jag aldrig skulle vågat göra något sådant :rodnar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...