Tappat är tappat... hittat är hittat

Boffen skrev:
Idag på kassaservice hände en helt galen sak.

Jag står i kön och skall sätta in pengar på ett konto i Nordbanken , jag har sedlar och tappar enfemhundring , bakom mig i kön står en äldre tant , kanske runt 65-70, tanten snappar upp min sedel och säger tappat är tappat .. hittat är hittat.

Jag blir så klart förvånad och säger till henne att får jag min sedel , du såg ju när jag tappade den, men hon vägrar ge ifrån sig den , och killen i kassan såg inte vad som hände. eftersom jag inte vill ställa till en scen och döda kärringen så biter jag mig i läppen och ger henne mördarblicken.

Skitsur går jag mot utgången , och ser tanten kliva upp till luckan , hon ställer ifrån sig de inslagna paketet hon har under ena armen på golvet.

Jag går fram och tar upp det och säger hittat är hittat till kärringen och går därifrån .

Nu har jag paketet här på bordet inslaget å fint .. vad skall jag göra med det ?? :rolleyes:

haha skitbra gjort killen...
hon fick smaka på sin egen medicin :tummenupp

Kul! Samma sak har hänt en lumparkompis till mig! Jag muckade -95!!!!!!!

Antar att BOFFEN väntar på en fråga.....

Jag lägger uppden åt dig:Vad var det i paketet då?

Eftersom det inte verkar som kärringen gnällde alltför mycket så mycket troligt något värt mindre än femhundra :va

..precis som om du skulle låta en tant sno en 500-ing framför goggglarna på dig. Yeah right. :rolleyes: Hon hade fått smaka på kjettingen isf föffan!

*host* f l a m e b a i t *host*

Men rolitt var det iaf. :tummenupp

haha klockrent! "eftersom jag inte vill ställa till en scen och döda kärringen så biter jag mig i läppen och ger henne mördarblicken."

Tror det är en sådan påhittad historia, tycker jag hört den förut, eller så är det nåt allmänt vedertaget bland kärringar detta.

hållundan skrev:
Jävlar. Du är en rebell. Hata är ett starkt ord.
Självklart! Behövs fler som jag! Mina föräldrar är tråkiga och snåla! Vill inte köpa mig en mc. Okej, lugnt. Men jag får inte ens köpa en själv. :kocko Så länge jag bor hemma. De bor i en fet villa me garage vilket är perfekt. Ändå får jag inte ha det. Sen är de allmänt dryga och jobbiga med. Skall bli skönt att flytta hemifrån.

P-E skrev:
Självklart! Behövs fler som jag! Mina föräldrar är tråkiga och snåla! Vill inte köpa mig en mc. Okej, lugnt. Men jag får inte ens köpa en själv. :kocko Så länge jag bor hemma. De bor i en fet villa me garage vilket är perfekt. Ändå får jag inte ha det. Sen är de allmänt dryga och jobbiga med. Skall bli skönt att flytta hemifrån.
Du kanske förstår deras uppsåt när du är tör baka öra. :pannkyss

P-E skrev:
Jösses. Vänta tills du blir vuxen.

P-E skrev:

va glad sålänge dom låter dig bo hemma... om ja inte förstått fel, vilket jag sälllan gör, är inte du 18än, då bestämmer dina föräldrar. synd för dig, men så är det.
:fakta

Blir 18 i aug. Men förstår fortfarande inte vad de har emot motorcyklar. :confused: Kommer ju ändå skaffa en så fort jag har råd, så det är lika bra att jag skaffar det direkt och lär mig lite så jag blir van och så. Min pappa kallar det för dödens maskin. De gillar inte motorcyklar och bilar, men jag gör det, de borde respektera det. Känns ju lagom kul när bästisen har lätt mc och får skaffa tung hoj och allt.

Sen du inte säga du skall vara glad att du bor hemma. Man skaffar inte barn för att slänga ut de. :kocko Vill de inte att jag ska bo hemma borde de inte skaffat barn.

*/ ?>
Back