IceQueen
Medlem
- Gick med
- 2 Jan 2005
- Hoj
- Yamaha
sleven skrev:Jooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!
Enig. Da jeg studerede, havde jeg både gathoj og banhoj på en og samme tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sleven skrev:Jooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!

Jonne_boy skrev:Grattis BB, du han före mig.
fråga inte hur långt jag kommit i planerna bara.
Om frida ska vara gridgirl så ska jag hänga på läktaren och vara supporter!!
![]()
IceQueen skrev:Enig. Da jeg studerede, havde jeg både gathoj og banhoj på en og samme tidMan må bare prioritere....
Inga sparade pengar? Vart tar alla pengar vägen?Macho Woman skrev:Hur många jobb hade du då? Hur mycket fritid hade du? Mådde du bra?
Jag jobbar 45 timmar i veckan samtidigt som jag pluggar, men har ändå högst 3000 över att leva på per månad. Du får gärna tala om för mig hur jag ska göra för att ha råd att köpa en banhoj och köra bana då.
Macho Woman skrev:Hur många jobb hade du då? Hur mycket fritid hade du? Mådde du bra?
Jag jobbar 45 timmar i veckan samtidigt som jag pluggar, men har ändå högst 3000 över att leva på per månad. Du får gärna tala om för mig hur jag ska göra för att ha råd att köpa en banhoj och köra bana då.
Macho Woman skrev:Hur många jobb hade du då? Hur mycket fritid hade du? Mådde du bra?
Men helt ærligt havde jeg nok ikke købt en banhoj, hvis ikke jeg havde mødt min mand, for han havde en kassebil.HanneZ skrev:Inga sparade pengar? Vart tar alla pengar vägen?
skövde_pöjk skrev:
Told ya before, flytta utanför tullarna och få dubbla boytan till halva priset...Macho Woman skrev:Du får gärna tala om för mig hur jag ska göra för att ha råd att köpa en banhoj och köra bana då.

Johan skrev:Told ya before, flytta utanför tullarna och få dubbla boytan till halva priset...
Kan du inte importera en rik motorintresserad finne?
Eller varför flyttar inte alla som vill köra RR ihop på en minimal yta så får vi råd allihop.Åsa #96 skrev:En idé bara, Johan, du bor väl själva![]()
MachoTanten, du kan väl flytta dit därSäkert bra hyra där
![]()
Johan skrev:Eller varför flyttar inte alla som vill köra RR ihop på en minimal yta så får vi råd allihop.![]()
Don Quixote skrev:Grattis till hojen f'resten BB & Claes!
Ett RR-kollektiv! Fredligt uppror, hand i hand, sjunga sånger och blommor i håret. Tanken lockar faktiskt. Tänk en värld där alla verktygslådor är olåsta, alla lånar varandras hojar och man alltid får hjälp att stötta upp hojen av depågrannen utan att behöva fråga. En utopi! Kontakta fabbo Sörebo omedelbums, han måste ju ha varit med på 70-talet och vet hur det gick till, han har ju t o m blommor på hojen.Johan skrev:Eller varför flyttar inte alla som vill köra RR ihop på en minimal yta så får vi råd allihop.![]()

Teddy skrev:Ett RR-kollektiv!
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |