Tack Don Quixote! [banräser köpt..!]

Bikerbitch skrev:
Don Q: Kanske skall starta en samåkar-kedja så att man delar på soppan allihopa :rolleyes:
Äh, samåkningen kommer ju bli döenkel sen när vi alla flyttar ihop. Jag röstar för att vi går ihop om en jättetrailer och ett beggat cirkustält så har vi gemensam depå också, tjänar ju alla på i längden. Jönköping kommer bli världskänt för sitt stora RR-kollektiv (bra val Don, centralt ur banåkarperspektiv).
Sörebo å Jonas me sina blommor är ju självskrivna.

Har vi bestämt nu? Jag säger upp lyan imorrn. :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Åsa: Man tackar ödmjukast. Ser vi dig på banorna nåt i sommar?

Jadå, och då helst på två hjul, men jag får avvakta och se vad kroppen har att säga till om det :fatta! dumma rygg.
Men #96 är jag fortfarande :4skrika :D mer förtäljer historien längre fram i vår :va :lol

Åsa #96 skrev:
Jadå, och då helst på två hjul, men jag får avvakta och se vad kroppen har att säga till om det :fatta! dumma rygg.
Men #96 är jag fortfarande :4skrika :D mer förtäljer historien längre fram i vår :va :lol

Har för mig att Anneli också har nummer 96 och hon kommer köra rookie 600 :va

Först o främst, grattis Jannica. Det trodde jag inte. :tummenupp

Annars måste man fråga sig vart världen är på väg? En av dom största kapitalistrporterna som finns är på väg att flytta in i ett kollektiv och den enda som har visat motstånd mot kollektivet och hellre vill gifta sig rikt är en av dom mest vänstervridna människorna jag känner... :va

Bikerbitch skrev:
Har för mig att Anneli också har nummer 96 och hon kommer köra rookie 600 :va

Du har så rätt så, hon "stal" det av mig. Lite svårt att missa att jag har #96 va :D
Du får vänta och se vad som händer för 2005 :hihi

:hej :hej

Last edited:
Åsa #96 skrev:
Du har så rätt så, hao "stal" det av mig :D
Vänta och se vad som händer för 2005 :hihi

Trodde du höll hårt i nummer 96, dvs att du fortfarande "äger rättigheterna" men det kanske du inte gör eftersom du inte kört på ett tag.. :/
Jag väntar med spänning! :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Trodde du höll hårt i nummer 96, dvs att du fortfarande "äger rättigheterna" men det kanske du inte gör eftersom du inte kört på ett tag.. :/
Jag väntar med spänning! :tummenupp

Trodde jag med, men så är det när man inte är ute i tid.

Stort grattis till inköpet, och välkommen till de tomma plånböckernas förlovade land... :tummenupp

Visst är den dära Björn en hyvens grabb!

/Joakim

Pålle skrev:
Stort grattis till inköpet, och välkommen till de tomma plånböckernas förlovade land... :tummenupp
Visst är den dära Björn en hyvens grabb!
/Joakim

Tackar! Ja, hädanefter kommer det bli mycket sparande, men vill man verkligen något får man se till att man tar sig dit. Björn är verkligen en hyvens kille, riktigt smidig lösning vi fick till där.

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år