Men det tar ju lika lång tid att få kortet från körskolan som från intensivkurserna , dom har ju inte förtur på uppköringstider iaf , å dessutom tror jag det var fler som kuggade på intensivkurserna om jag inte minns fel!
Enda skillnaden är , att om man ska fixa det på en vanlig skola så får man pressa på lite å se till å ha lite diciplin , vet man med sig att man kör kass så ska man ju inte boka en kör tid i veckan utan kasnke ett gäng fler - eller hur?
Å vet man att man inte har så lätt för sig med teori så tar man bara å pluggar lite extra!
Jag tror iaf att det är helt överlägset att gå på vanlig skola!!
Mvh Mar
Enda skillnaden är , att om man ska fixa det på en vanlig skola så får man pressa på lite å se till å ha lite diciplin , vet man med sig att man kör kass så ska man ju inte boka en kör tid i veckan utan kasnke ett gäng fler - eller hur?
Å vet man att man inte har så lätt för sig med teori så tar man bara å pluggar lite extra!

Jag tror iaf att det är helt överlägset att gå på vanlig skola!!

Mvh Mar
sweborn skrev:Beror ju på hur duktig man är från början. Hade jag tagit 3 lektioner hade jag klarat uppkörningen i trafik, men inte haft en chans på manöverbanan.