Ta det lugnt på bulten. 20130511

Har de redan börjat klippa sly i dikeskanten på 257:an..?

Micke™;5802433 skrev:
Gör inte alla det, som klotar någonstans på bulten? eller kör över sin förmåga?

Nej oftast är det fotografernas fel när folk klotar.

Mkay...

Tänkte på fotografen som satt i gräset på insidan av fotokurvan...

Det var jag (Jenny) jag har ett namn grabbar och jag bits inte är du trevlig mot mig så är jag troligen ännu trevligare mot dig. Drygar du mot mig så kan du för vänta dig detsamma från mig. Åh det är alltid trevligare när ni kommer fram till mig istället för att ni står och pratar om mig bakom min rygg jag tål kretik både positiv och negativ. Bilderna kommer in idag någon gång men jag har ett liv utanför min kamera så bilderna kommer i mån om tid så ni får ha lite is i magen men bilderna kommer senast ikväll.
Ha en trevlig dag allesammans åh kom gärna fram och säg hej jag bits inte! ;):hej

Det var jag (Jenny) jag har ett namn grabbar och jag bits inte är du trevlig mot mig så är jag troligen ännu trevligare mot dig. Drygar du mot mig så kan du för vänta dig detsamma från mig. Åh det är alltid trevligare när ni kommer fram till mig istället för att ni står och pratar om mig bakom min rygg jag tål kretik både positiv och negativ. Bilderna kommer in idag någon gång men jag har ett liv utanför min kamera så bilderna kommer i mån om tid så ni får ha lite is i magen men bilderna kommer senast ikväll.
Ha en trevlig dag allesammans åh kom gärna fram och säg hej jag bits inte! ;):hej

Det var inte menat som skvaller/diss, bara en fråga från en som undrade vart bilderna kommer läggas upp. :) Nu vet jag (tror jag). Får väl stanna och hålla låda nästa gång :D

Det är ingen fara, men jag ogillar att sitta i gräset på ena sidan av kurvan och sen höra att folk står på andra sidan och pratar om mig istället för att bara kunna masa sig över och säga vad dem vill mig så inget riktat mot dig eller någon annan utan bara allmänt. Tissel tassel avböjs jag bits inte någonstans om jag så sitter i kurvan eller och fikar på Rosenhill prata gärna med mig istället för om mig.. jag är inte döv liksom ;) Tack på förhand allesammans! :)

Det är ingen fara, men jag ogillar att sitta i gräset på ena sidan av kurvan och sen höra att folk står på andra sidan och pratar om mig istället för att bara kunna masa sig över och säga vad dem vill mig så inget riktat mot dig eller någon annan utan bara allmänt. Tissel tassel avböjs jag bits inte någonstans om jag så sitter i kurvan eller och fikar på Rosenhill prata gärna med mig istället för om mig.. jag är inte döv liksom ;) Tack på förhand allesammans! :)

När det dyker upp ett lamm i lejonburen så blir det såklart lite oroligt :)

Nej oftast är det fotografernas fel när folk klotar.

Ja. Fotografen eller däcken. Det är de enda 2 anledningarna till att man kan köra av. :mattias

Skämt å sido, man märker det rätt tydligt när man står där och fotar att en del kör fram och tillbaka en miljon gånger, fortare och fortare varje gång. Så man får typ packa ner kameran för att dom inte ska köra av vägen till sist. (dock så är det givetvis förarens fel om han kör av, ingen annans).

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...