Ta det lugnt på bulten. 20130511

Har de redan börjat klippa sly i dikeskanten på 257:an..?
 
Micke™;5802433 skrev:
Gör inte alla det, som klotar någonstans på bulten? eller kör över sin förmåga?

Nej oftast är det fotografernas fel när folk klotar.
 
Mkay...

Tänkte på fotografen som satt i gräset på insidan av fotokurvan...

Det var jag (Jenny) jag har ett namn grabbar och jag bits inte är du trevlig mot mig så är jag troligen ännu trevligare mot dig. Drygar du mot mig så kan du för vänta dig detsamma från mig. Åh det är alltid trevligare när ni kommer fram till mig istället för att ni står och pratar om mig bakom min rygg jag tål kretik både positiv och negativ. Bilderna kommer in idag någon gång men jag har ett liv utanför min kamera så bilderna kommer i mån om tid så ni får ha lite is i magen men bilderna kommer senast ikväll.
Ha en trevlig dag allesammans åh kom gärna fram och säg hej jag bits inte! ;):hej
 
Det var jag (Jenny) jag har ett namn grabbar och jag bits inte är du trevlig mot mig så är jag troligen ännu trevligare mot dig. Drygar du mot mig så kan du för vänta dig detsamma från mig. Åh det är alltid trevligare när ni kommer fram till mig istället för att ni står och pratar om mig bakom min rygg jag tål kretik både positiv och negativ. Bilderna kommer in idag någon gång men jag har ett liv utanför min kamera så bilderna kommer i mån om tid så ni får ha lite is i magen men bilderna kommer senast ikväll.
Ha en trevlig dag allesammans åh kom gärna fram och säg hej jag bits inte! ;):hej

Det var inte menat som skvaller/diss, bara en fråga från en som undrade vart bilderna kommer läggas upp. :) Nu vet jag (tror jag). Får väl stanna och hålla låda nästa gång :D
 
Det är ingen fara, men jag ogillar att sitta i gräset på ena sidan av kurvan och sen höra att folk står på andra sidan och pratar om mig istället för att bara kunna masa sig över och säga vad dem vill mig så inget riktat mot dig eller någon annan utan bara allmänt. Tissel tassel avböjs jag bits inte någonstans om jag så sitter i kurvan eller och fikar på Rosenhill prata gärna med mig istället för om mig.. jag är inte döv liksom ;) Tack på förhand allesammans! :)
 
Det är ingen fara, men jag ogillar att sitta i gräset på ena sidan av kurvan och sen höra att folk står på andra sidan och pratar om mig istället för att bara kunna masa sig över och säga vad dem vill mig så inget riktat mot dig eller någon annan utan bara allmänt. Tissel tassel avböjs jag bits inte någonstans om jag så sitter i kurvan eller och fikar på Rosenhill prata gärna med mig istället för om mig.. jag är inte döv liksom ;) Tack på förhand allesammans! :)

När det dyker upp ett lamm i lejonburen så blir det såklart lite oroligt :)
 
Nej oftast är det fotografernas fel när folk klotar.

Ja. Fotografen eller däcken. Det är de enda 2 anledningarna till att man kan köra av. :mattias

Skämt å sido, man märker det rätt tydligt när man står där och fotar att en del kör fram och tillbaka en miljon gånger, fortare och fortare varje gång. Så man får typ packa ner kameran för att dom inte ska köra av vägen till sist. (dock så är det givetvis förarens fel om han kör av, ingen annans).
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top