Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
när kommer resterande bilder![]()
vet ni vem den där tjejen som tog bilder på fotokurvan är och heter ?![]()
vägen svängde men gliiiiiidarn ville annatGlömde svänga eller?
skördetröska 2.0Har de redan börjat klippa sly i dikeskanten på 257:an..?
du får kalla mig va du villVar det Lillarosen som fotade på bulten idag eller någon annan?

du får kalla mig va du vill![]()
när kommer resterande bilder![]()
vet ni vem den där tjejen som tog bilder på fotokurvan är och heter ?![]()
Gör inte alla det, som klotar någonstans på bulten? eller kör över sin förmåga?Glömde svänga eller?
Gör inte alla det, som klotar någonstans på bulten? eller kör över sin förmåga?

Micke™;5802433 skrev:Gör inte alla det, som klotar någonstans på bulten? eller kör över sin förmåga?
Mkay...
Tänkte på fotografen som satt i gräset på insidan av fotokurvan...

Det var jag (Jenny) jag har ett namn grabbar och jag bits inte är du trevlig mot mig så är jag troligen ännu trevligare mot dig. Drygar du mot mig så kan du för vänta dig detsamma från mig. Åh det är alltid trevligare när ni kommer fram till mig istället för att ni står och pratar om mig bakom min rygg jag tål kretik både positiv och negativ. Bilderna kommer in idag någon gång men jag har ett liv utanför min kamera så bilderna kommer i mån om tid så ni får ha lite is i magen men bilderna kommer senast ikväll.
Ha en trevlig dag allesammans åh kom gärna fram och säg hej jag bits inte!![]()
Det är ingen fara, men jag ogillar att sitta i gräset på ena sidan av kurvan och sen höra att folk står på andra sidan och pratar om mig istället för att bara kunna masa sig över och säga vad dem vill mig så inget riktat mot dig eller någon annan utan bara allmänt. Tissel tassel avböjs jag bits inte någonstans om jag så sitter i kurvan eller och fikar på Rosenhill prata gärna med mig istället för om mig.. jag är inte döv liksomTack på förhand allesammans!
![]()
Nej oftast är det fotografernas fel när folk klotar.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |