Ta av era knäpuckar, morsgrisar!

• Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date

Fist Woman

Guest
Jag sticker ut hakan och ifrågasätter syftet med att ha knäpuckarna på om man nu inte kan skrapa dem.
Jag har med en dåres envishet inspekterat mina medtrafikanters knäpuckar och kan med förskräckelse konstatera att förvånansvärt få är skrapade, mindre än 5%!
Vad är dert för fel på er? Törs ni inte lägga ned hojen (dvs luta den i kurvorna, pucko) tillräckligt? Eller tror ni kanske att det är något slags vurpskydd?
Visst, det kräver att man hänger ut lite, men uppsök närmaste Friskis och Svettis och delta i ett gymnsatikpass (där finns det gott om töntar och morsgrisar förut) så ni blir lite smidigare om nu det är ett problem.
Att åka sporthoj medför väl ändå någon slags förpliktelse.

Fist Woman skrev:
Jag sticker ut hakan och ifrågasätter syftet med att ha knäpuckarna på om man nu inte kan skrapa dem.
Jag har med en dåres envishet inspekterat mina medtrafikanters knäpuckar och kan med förskräckelse konstatera att förvånansvärt få är skrapade, mindre än 5%!
Vad är dert för fel på er? Törs ni inte lägga ned hojen (dvs luta den i kurvorna, pucko) tillräckligt? Eller tror ni kanske att det är något slags vurpskydd?
Visst, det kräver att man hänger ut lite, men uppsök närmaste Friskis och Svettis och delta i ett gymnsatikpass (där finns det gott om töntar och morsgrisar förut) så ni blir lite smidigare om nu det är ett problem.
Att åka sporthoj medför väl ändå någon slags förpliktelse.
visa dina!

sen är det ju bra att ha dom där när man väl lägger ner knät i backen

Jag är faktiskt bara rädd om mina,ser ingen mening att skrapa något så fint i backen.

Dom är sådär snyggt posör röd/vit/svarta och sedan står det "Racing Ahead" på dom.

Jag brukar putsa dom med vinylglans.

Har du hört uttrycket "Mind your own fuckin business" :rolleyes:
Det är väl som lotto reklamen om man inte skrapat puck tidigare, En dag händer det :hihi

Fist Woman skrev:
Fungerar som extra skydd för att inte nöta skinnstället på knäna när man :Bugar inför SP-1:or...

Och varför har ni förresten hjälm på er, när ni inte slår huvudet i backen hela tiden? Eller skinnställ? :confused:

Varför har vissa huvuden över huvud taget, när dom inte används?? :va

Yo jag är coolast i stan.. knaskrapar pfett varje dag i mitt ghetto.. :fatta!

Du har aldrig tänkt på att man byter dessa mot nya lite då och då... de borde ju du veta som minst använder 73 par om året.. Sen kan det ju vara bra att ha för dem som övar på att lägga ner men inte lyckats.. En dag tar det i backen och då sitter puckarna där och man slipper ett fult jävla hål i stället

Sen är det lätt att vara stor i käften då man kör moppe... men om du någon gång skaffar dig en hoj för ett antal X kronor så ska du nog se att du tvekar lite i början

Last edited:
nyregistrerad Arg klimakteriekvinna med 12 barn försöker vinna populäritets tävling här på SH :lol

Födelsedag:24 January, 1967
Vem är jag?:Arg klimakteriekvinna med 12 barn
Bor:Jag har bott vid en landsväg
Intressen:Självbefläckelse
Hoj:Aspes Juma 125 -77
Yrke:Kritiker
Kön:Tjej

wonderwizard skrev:
nyregistrerad Arg klimakteriekvinna med 12 barn försöker vinna populäritets tävling här på SH :lol

Fröken med det så tilltalande namnet Fist woman har väl stökat runt i någon annan tråd.

Luktar Roller om henne.

Eldstorm skrev:
Fungerar som extra skydd för att inte nöta skinnstället på knäna när man :Bugar inför SP-1:or...

:Bugar :Bugar :Bugar :yoparty

Ps.
Jag har bara mina puckar på för att inte få flugor i karborrebanden
Ds.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing