Victor skrev:Pytt, man kan skrapa i 30km/h i en rondell. Det är faktiskt nånting jag tycker borde vara krav på att få körkort.
Haha, istället för garagevändingen då eller?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Victor skrev:Pytt, man kan skrapa i 30km/h i en rondell. Det är faktiskt nånting jag tycker borde vara krav på att få körkort.
Haha, vad du ljuger. Det finns väl ingen som är så patetisk att han/hon har oskrapade puckarFist Woman skrev:...kan med förskräckelse konstatera att förvånansvärt få är skrapade, mindre än 5%!
Vafan har RoLLER varit och oLLAT henne?Långa farbron skrev:Luktar Roller om henne.
Clara skrev:sant. jag, som övningskör nu, är så jävla trött på att man nöter krypkörning hela jävla tiden på körskolan och aldrig får lära sig ta kurvor ordentligt. liksom, visst det är bra att kunna köra fint på parkeringar, men var dör flest: på parkeringar eller i kurvor (må bero på att alla kan krypköra så fint visserligen, vad vet jag...). visst, det är viktigt att träna balans och få kontroll över cykeln, men är det inte minst lika viktigt att kunna svänga på landsväg?
Victor skrev:Nja, jag vet inte hur allvarlig jag var nyss. Men såhär; jag tror inte att jag kan göra en garagevändning när som helst. Det är en vanesak och jag gör det aldrig.
Zana skrev:Haha, istället för garagevändingen då eller?![]()
Dagens sanning!t-rex skrev:Det bannas för lite på SH...
porec skrev:Eftersom du ser så gangzta ut, så kunde jag inte låta bli:
Man gör inte garage vändningar längre på uppkörningen.
![]()
Hehehe.. ta inte ill upp..!![]()
Fist Woman skrev:Jag sticker ut hakan och ifrågasätter syftet med att ha knäpuckarna på om man nu inte kan skrapa dem.
Jag har med en dåres envishet inspekterat mina medtrafikanters knäpuckar och kan med förskräckelse konstatera att förvånansvärt få är skrapade, mindre än 5%!
Vad är dert för fel på er? Törs ni inte lägga ned hojen (dvs luta den i kurvorna, pucko) tillräckligt? Eller tror ni kanske att det är något slags vurpskydd?
Visst, det kräver att man hänger ut lite, men uppsök närmaste Friskis och Svettis och delta i ett gymnsatikpass (där finns det gott om töntar och morsgrisar förut) så ni blir lite smidigare om nu det är ett problem.
Att åka sporthoj medför väl ändå någon slags förpliktelse.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |