Ta av era knäpuckar, morsgrisar!

• Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Fist Woman skrev:
Jag sticker ut hakan och ifrågasätter syftet med att ha knäpuckarna på om man nu inte kan skrapa dem.
Jag har med en dåres envishet inspekterat mina medtrafikanters knäpuckar och kan med förskräckelse konstatera att förvånansvärt få är skrapade, mindre än 5%!
Vad är dert för fel på er? Törs ni inte lägga ned hojen (dvs luta den i kurvorna, pucko) tillräckligt? Eller tror ni kanske att det är något slags vurpskydd?
Visst, det kräver att man hänger ut lite, men uppsök närmaste Friskis och Svettis och delta i ett gymnsatikpass (där finns det gott om töntar och morsgrisar förut) så ni blir lite smidigare om nu det är ett problem.
Att åka sporthoj medför väl ändå någon slags förpliktelse.
Bra inlägg!

Har aldrig skrapar puckar på väg. Verkar farligt... :3freak

Antingen är kvinnan en rabiat flata eller en rabiat feminist.
Förmodligen brist på sex som gör henne så kinkig eller så har hon pms dygnet runt.

Låt henne hållas.. hon tröttnar nog efter ett tag.

Alicia skrev:
Förmodligen brist på sex som gör henne så kinkig eller så har hon pms dygnet runt.

hahaha :tummenupp

Alicia skrev:

:rofl

Fist Woman skrev:
Jag sticker ut hakan och ifrågasätter syftet med att ha knäpuckarna på om man nu inte kan skrapa dem.
Jag har med en dåres envishet inspekterat mina medtrafikanters knäpuckar och kan med förskräckelse konstatera att förvånansvärt få är skrapade, mindre än 5%!
Vad är dert för fel på er? Törs ni inte lägga ned hojen (dvs luta den i kurvorna, pucko) tillräckligt? Eller tror ni kanske att det är något slags vurpskydd?
Visst, det kräver att man hänger ut lite, men uppsök närmaste Friskis och Svettis och delta i ett gymnsatikpass (där finns det gott om töntar och morsgrisar förut) så ni blir lite smidigare om nu det är ett problem.
Tja bruden!!! :pannkyss
Va sur du verkar vara??? :huvet

Kan man inte fortsätta med att ifrågasätta alla extrembrutala r-maskiner som rullar på landsväg...?

Tycker det börjar bli dags för en avgift på Sporthoj så att man dels slipper sådana här fake trådar som tar en massa bandbredd. Servern är redan seg som den är.

Sen att Swedie skulle få medel att köpa in en ny server och kanske tjäna några kronor på detta förövrigt ypperliga forum skulle bara göra mig glad det är han värd. 250 Kr skulle väl vara lagom ingen blir ruinerad och det blir nog en rejäl slant till dom som driver SH. :tummenupp

Nicke_K skrev:
Tycker det börjar bli dags för en avgift på Sporthoj så att man dels slipper sådana här fake trådar som tar en massa bandbredd. Servern är redan seg som den är.

Sen att Swedie skulle få medel att köpa in en ny server och kanske tjäna några kronor på detta förövrigt ypperliga forum skulle bara göra mig glad det är han värd. 250 Kr skulle väl vara lagom ingen blir ruinerad och det blir nog en rejäl slant till dom som driver SH. :tummenupp

Räcker med 1 hundring/år....Nåt ska väl ägaren ha.

Alicia skrev:

för rabiata flator är extra aggressiva mot just oskrapade knäpuckar? det värsta de vet? alla feministers favoritslagord på 8'e mars är "vad ska vi göra? krossa alla oskrapade knäpuckar!"?

i övrigt tycker jag alltid sånt här "man får inte ha knäpuckar om man inte skrapar varje dag för då är man inte ÄKTA"snack för det mesta är ganska tröttsamt.

Last edited:
Om det skulle kosta att vara medlem på sh skulle vi istället för att vara flera tusen användare, kanske 1-200 pers...

Kan ju bero på att 95% endast kör gata och på gata bör man inte hålla hastighet som kräver knäskrap!

Så...tänk liiiiite till innan du drar till med inlägg, jag menar alla behöver ju inte använda vinkelslip på sina puckar, såsom du själv gör! :D

Fist Woman skrev:

bivven skrev:
Kan ju bero på att 95% endast kör gata och på gata bör man inte hålla hastighet som kräver knäskrap!

Pytt, man kan skrapa i 30km/h i en rondell. Det är faktiskt nånting jag tycker borde vara krav på att få körkort.

Victor skrev:
Pytt, man kan skrapa i 30km/h i en rondell. Det är faktiskt nånting jag tycker borde vara krav på att få körkort.

sant. jag, som övningskör nu, är så jävla trött på att man nöter krypkörning hela jävla tiden på körskolan och aldrig får lära sig ta kurvor ordentligt. liksom, visst det är bra att kunna köra fint på parkeringar, men var dör flest: på parkeringar eller i kurvor (må bero på att alla kan krypköra så fint visserligen, vad vet jag...). visst, det är viktigt att träna balans och få kontroll över cykeln, men är det inte minst lika viktigt att kunna svänga på landsväg?

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...