Tävling: Vad är det för hoj?

Anthrax_e_gott skrev:
Men då e det ju inget kul. Då kan man lika bra visa upp vita blinkers-glas, o kalla det för modifierat. :6surkart

:notme

Men... Ser kåpan orginal ut tycker du på en 1100ef?

EBS skrev:
Men... Ser kåpan orginal ut tycker du på en 1100ef?
Jag åkallar det femte tillägget...

Men seriöst så vet jag att ef är naken orginal så att säga. Därför är det inte ovanligt att man monterar en kåpa på en sån. Visst är det en modifiering, men det är inget som direkt drar ögonen till sig.
Eller?

Anthrax_e_gott skrev:

Men seriöst så vet jag att ef är naken orginal så att säga. Därför är det inte ovanligt att man monterar en kåpa på en sån. Visst är det en modifiering, men det är inget som direkt drar ögonen till sig.
Eller?

Det är en GSXR kåpa från 86 på. Det där är iallafall enda EF:en med GSXR kåpa jag har sett. :hej

Kunde lika bra varit en kåpa från en hayabusa. Hade inte vridit på huvudet speciellt mycket för det heller.

Anthrax_e_gott skrev:

Eller?
GSX 1100 E var naken, EF var kåpmodellen på den tiden :fakta

OLJEKYLD GSXR skrev:
Fotade ett par bilder på min garagekompis hoj. Kan ni tala om för mig vad det är för märke, modell och slagvolym på hojen? Jag tror inte att ni grejar det, men vem vet. Sätt igång, gissa på!

Förmodligen har du redan fått svaret (har inte läst hela tråden) man självklart ser man att det är en Honda VR750... :crash

Anthrax_e_gott skrev:
Kunde lika bra varit en kåpa från en hayabusa. Hade inte vridit på huvudet speciellt mycket för det heller.
Ahhh, kom igen nu, en Ef med R-kåpa har iallafall inte jag sett förut. Bra mycket snyggare med dubbla runda lysen än ett jättelikt runt grodöga som stirrar på en :3freak Nu får nån annan lägga upp en bild, mina är slut.

Vill ni ha en svår? Vad e detta för nåt?

Bifogat

• tbr2.jpg
    tbr2.jpg
    67.4 KB · Visningar: 63
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti