Tävling för alla!!!!

bagerah skrev:
Jag erkänner mig slagen! Du är mästarn....
:rofl :rofl :rofl

nu e ju bara frågan om självbevarelsedriften kommer att stoppa mig från å gå och hyra skiten...kommer inte ihåg att han var med :confused:

ops :felämne :notme :spammer :smasha
Hahahah, DO IT!

:banana

Coola Ola skrev:
Hade du också överlevnads/förhörsutbildning när du gjorde lumpen? Blev fan halvt knäpp av den.....

Någon mr än jag som började höra om små kaniner som hoppade omkring istället för arbetarbröder :va

Slingan var 6 sekunder lång i ena änden av rummet och i den andra änden stod en annan stereo som spelade en 8 sekunders version. Det blir ett par gånger på 13 timmar :3freak

att du ens orkar hålla på, sälj den som vanligt folk för runt 75-80 så blir du av med den. Trodde du skulle fatta via PM att det är svårt att sälja hojar till överpris :kocko

vad blir nästa puckade grej?

Lycka till :tummenupp

Hoppsan skrev:
Jesus.... Den som äter bajs vinner min bilstereo! :kocko
Hahaha, tack för ett gott skratt, roligaste kommentaren idag!

Är det ingen som kommer ihåg Mirre (tror jag hon hette) i Robinsson? Hon var ju en mästare på stå upp-tävlingar, hon hade ju vunnit en sproilans bil i en sådan tävling och sen krossade hon allt motstånd i två stycken Robinsson-ståupp-tävlingar.

Akta er så att hon inte får nys om denna tävling, då är det nog kört :).

Detta är en helt otrolig tråd....

Denna sista idén är om möjligt ännu dummare än den urspr. iden med ett lotteri. Tror inte 90 pers är beredda att pissa på sig o skita i brallan för att få en hoj.

Nä jag håller med ovan talare. Sätt ut den för ett relevant pris så blir den nog såld.

Ballen skrev:
Detta är en helt otrolig tråd....

Denna sista idén är om möjligt ännu dummare än den urspr. iden med ett lotteri. Tror inte 90 pers är beredda att pissa på sig o skita i brallan för att få en hoj.

Nä jag håller med ovan talare. Sätt ut den för ett relevant pris så blir den nog såld.

Håller oxå med ovanstående....

Fanken vilken hellöjlig "skitidé", fattar inte att man kan komma på den för att man vill få ut överpris på sin hoj.

Inse hur prisbilden ser ut idag, sätt ut den för 75 istället å få den såld.
(Sålde själv min 1000R 03 i toppskick i somras för 80, och inte ens det gick lätt trots högsäsong.)

Santo skrev:
Muhahaha, jag kommer att krossa allt motstånd!! Har tjuvtränat med 7 dagar ute i en skog ngn stans i Sverige utan mat med konstant fysisk aktivitet och därefter 13 timmar stående med filtpåse över huvudet och lyssnat på arbetarbröder :D :D

*santo stämmer upp i sång*
Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... o.s.v. i 13 timmar :3freak

Jasså du med... :)

Tyckte idén var genialisk.
De som vill vara med är väl med, ni andra slipper.
Det är inte obligatoriskt, så sluta gnäll om det.
Hade det inte varit så jävla långt hade jag med nöje tittat på tävlingen med en cola och en påse chips som sällskap:)

Alltså, om jag nu var tvungen att göra mig av med hojen så skulle jag givetvis sätta ut den på blocket, men jag har inga skulder på den så det kostar mig inget att ha den stående. Men om jag lyckas att fixa någon form av tävling lotteri där en person som lägger ut 300-1000kr och vinner hojen så tvivlar jag på att han/hon skulle kalla det överpris. Jag tror också att den personen skulle bli djävligt glad. Jag ville göra en tävling där alla som deltar har samma förutsättning att vinna, man som kvinna.

Om man inte har råd att köpa en hoj
så kan man ju hoppas att man vinner en.

bra sagt

spaceman:Tyckte idén var genialisk.

Mvh kenny

GIXXERMAN skrev:
Alltså, om jag nu var tvungen att göra mig av med hojen så skulle jag givetvis sätta ut den på blocket, men jag har inga skulder på den så det kostar mig inget att ha den stående. Men om jag lyckas att fixa någon form av tävling lotteri där en person som lägger ut 300-1000kr och vinner hojen så tvivlar jag på att han/hon skulle kalla det överpris. Jag tror också att den personen skulle bli djävligt glad. Jag ville göra en tävling där alla som deltar har samma förutsättning att vinna, man som kvinna.

bra sagt

Mvh kenny

Jag är på!!! säg till när bara... :tummenupp :va :tummenupp

Vill man försöka lotta ut sin hoj så är väl det ok, men troligen så är det svårt att sälja 90 lotter för en tusing styck på privat basis.

Att kalla någon för idiot är väl att ta i, men svårt lär det bli.

Lycka till iaf :tummenupp

GIXXERMAN skrev:

bra sagt

Mvh kenny

Kul idé :P en aning sjuk men som tidigare sagt så skulle även jag gladligen titta på med en påse chips och en cola! :yoparty

prise skrev:
Kul idé :P en aning sjuk men som tidigare sagt så skulle även jag gladligen titta på med en påse chips och en cola! :yoparty

Precis! Säg till när och var den går så får ni nog en fin publik :corn

bagerah skrev:
Jag erkänner mig slagen! Du är mästarn....
:rofl :rofl :rofl

nu e ju bara frågan om självbevarelsedriften kommer att stoppa mig från å gå och hyra skiten...kommer inte ihåg att han var med :confused:

ops :felämne :notme :spammer :smasha
Det var för fan han som myttade utrycket MILF!! (han o en till står o kollar på en tavla av stifflers morsa) sen e de besatta av henne i resten av filmerna också

GIXXERMAN skrev:
men jag har inga skulder på den så det kostar mig inget att ha den stående.

Vilket pris kunde man få ut för den hojen utan problem sist du försökte?

Hur mycket ränta hade de pengarna på ditt konto gett dig under den tid som gått sedan dess?

Hur mycket mindre kan man utan problem få för den hojen idag? Vart har den värdeskillnaden tagit vägen?

Inse att du redan förlorat hela mellanskillnaden till ett rimligt pris på blocket om du hade sålt istället för att försöka lotta ut från början. :hihi

Back