Tävling för alla!!!!

Hoppsan skrev:
Den som äter bajs vinner min bilstereo! :kocko

Hahaha.. En i som gick i ens jag känner kompani i lumpen åt bajs, Han fick en hundring av alla om han gjorde det, Och det gjorde han.

:lol :lol

Stört. Såg en komediserie på TV där dom skulle hålla på en storbildstv ett jävla tag. Killen som var med hade blöja å grejer på sig.

Jaja, lycka till ni som är med.

Mitt liv har stått stilla sen jag fyllde arton.....

hållundan skrev:
Stört. Såg en komediserie på TV där dom skulle hålla på en storbildstv ett jävla tag. Killen som var med hade blöja å grejer på sig.

Jaja, lycka till ni som är med.

fy fan, jag måste skaffa en hobby!

har också sett det där och kommer till och med ihåg vad skiten heter...
:död :död :död

ett lotteri tyckte jag var en rolig ide.men fick du inte ihop 90st att köpa en lott.hur fan ska du få ihop 90 pers att stå som fån så länge som möjligt...
du får nog sälja hojen till slut :pannkyss
p.s du är hög va :confused:

Santo skrev:
Muhahaha, jag kommer att krossa allt motstånd!! Har tjuvtränat med 7 dagar ute i en skog ngn stans i Sverige utan mat med konstant fysisk aktivitet och därefter 13 timmar stående med filtpåse över huvudet och lyssnat på arbetarbröder :D :D

*santo stämmer upp i sång*
Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... o.s.v. i 13 timmar :3freak

Hade du också överlevnads/förhörsutbildning när du gjorde lumpen? Blev fan halvt knäpp av den.....

med rätt preparat kan man nog stå sjuk länge. Eller får man inte ha blöja o.s.v? Känns lite som gjort för tjafs.

Ta min hoj+40 000 så är du av med hojen nån gång i veckan.

bagerah skrev:
fy fan, jag måste skaffa en hobby!

har också sett det där och kommer till och med ihåg vad skiten heter...
:död :död :död
Off Center hette serien kom jag på nu. Karaktären hette Chao, samma kille som är med i Amerikansk Paj. Kul kille.

Coola Ola skrev:
Hade du också överlevnads/förhörsutbildning när du gjorde lumpen? Blev fan halvt knäpp av den.....
Jag också. Helt sinnessjukt var/är det. Man märker hur lätt det är att påverka en med störda grejer.

Som sagt, återigen, hoppas tävling går bra :rolleyes:

Om du får ihop 90 personer så tänk på att du kommer ha 90 olika viljor också. Tror du behöver 90 st dommare om du skall ha någon chans att genomföra detta. Annars kommer det bli så mycket bråk om att folk har fuskat mm.

:7peta :6surkart :kryckor :nurse

hållundan skrev:
Off Center hette serien kom jag på nu. Karaktären hette Chao, samma kille som är med i Amerikansk Paj. Kul kille.

just när man trodde att man var ensam....

men ack, du har fel i alla fall. karaktären heter mycket riktigt "Chao", men det är inte han som var med i den kritikerrostade pajrullen. hans rollfigur heter "Mike". sen finns det en britt, som alla tror e gay, några flickor och en svart man också.... :hihi

vänta nu, vad e det som skrapar mot mina fötter? det är väl inte botten som e nådd? :gnissla

Santo skrev:
Muhahaha, jag kommer att krossa allt motstånd!! Har tjuvtränat med 7 dagar ute i en skog ngn stans i Sverige utan mat med konstant fysisk aktivitet och därefter 13 timmar stående med filtpåse över huvudet och lyssnat på arbetarbröder :D :D

Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... o.s.v. i 13 timmar :3freak

Jag också. Men jag har för mig att vi stod runt 16 h.
Hösten 2000 så man har nog lagt på sig lite.

fan jag är me!!!och jag är helt dum i huvudet :kocko så jag vinner !!!!

PM:a när du vill att tävlingen ska äga rum. Jag pröjsar vid inträdde, vill inte bli blåst på 1000 kr heheh

Santo skrev:

Känner igen det där. Vi var ute i 10 dagar utan mat och stod fångade i 19 timmar... ganska puckad i skallen (och jävligt kissnödig) var man efter det...

bagerah skrev:
just när man trodde att man var ensam....

men ack, du har fel i alla fall. karaktären heter mycket riktigt "Chao", men det är inte han som var med i den kritikerrostade pajrullen. hans rollfigur heter "Mike". sen finns det en britt, som alla tror e gay, några flickor och en svart man också.... :hihi

vänta nu, vad e det som skrapar mot mina fötter? det är väl inte botten som e nådd? :gnissla
App app app, nu har du fel :fakta

Han VAR med i amerikansk paj. Det är han som kissar ner från balkongen, riktigt kul kille...

http://www.imdb.com/name/nm0158626/

Lågvattenmärke :hihi

Back