Ravetrancer
Now even more badass!!!
jag är på med, har fan stått stilla i 48 timmar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bagerah skrev:får man uträtta sina behov i rutan då?
GIXXERMAN skrev:Detta var nog det sjukaste jag har hört talas om...
Men alla sätt är ju bra utom de dåliga. Lycka till![]()
Hoppsan skrev:Den som äter bajs vinner min bilstereo! :kocko
hållundan skrev:Stört. Såg en komediserie på TV där dom skulle hålla på en storbildstv ett jävla tag. Killen som var med hade blöja å grejer på sig.
Jaja, lycka till ni som är med.
Santo skrev:Muhahaha, jag kommer att krossa allt motstånd!! Har tjuvtränat med 7 dagar ute i en skog ngn stans i Sverige utan mat med konstant fysisk aktivitet och därefter 13 timmar stående med filtpåse över huvudet och lyssnat på arbetarbröder![]()
![]()
*santo stämmer upp i sång*
Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... o.s.v. i 13 timmar![]()
Off Center hette serien kom jag på nu. Karaktären hette Chao, samma kille som är med i Amerikansk Paj. Kul kille.bagerah skrev:fy fan, jag måste skaffa en hobby!
har också sett det där och kommer till och med ihåg vad skiten heter...
![]()
![]()
![]()
Jag också. Helt sinnessjukt var/är det. Man märker hur lätt det är att påverka en med störda grejer.Coola Ola skrev:Hade du också överlevnads/förhörsutbildning när du gjorde lumpen? Blev fan halvt knäpp av den.....
hållundan skrev:Off Center hette serien kom jag på nu. Karaktären hette Chao, samma kille som är med i Amerikansk Paj. Kul kille.
Santo skrev:Muhahaha, jag kommer att krossa allt motstånd!! Har tjuvtränat med 7 dagar ute i en skog ngn stans i Sverige utan mat med konstant fysisk aktivitet och därefter 13 timmar stående med filtpåse över huvudet och lyssnat på arbetarbröder![]()
![]()
Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... o.s.v. i 13 timmar![]()
![]()
App app app, nu har du felbagerah skrev:just när man trodde att man var ensam....
men ack, du har fel i alla fall. karaktären heter mycket riktigt "Chao", men det är inte han som var med i den kritikerrostade pajrullen. hans rollfigur heter "Mike". sen finns det en britt, som alla tror e gay, några flickor och en svart man också....![]()
vänta nu, vad e det som skrapar mot mina fötter? det är väl inte botten som e nådd?![]()
hållundan skrev:App app app, nu har du fel
Han VAR med i amerikansk paj. Det är han som kissar ner från balkongen, riktigt kul kille...
http://www.imdb.com/name/nm0158626/
Lågvattenmärke![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |