hållundan
Emozione!
Hahahah, DO IT!bagerah skrev:Jag erkänner mig slagen! Du är mästarn....
![]()
![]()
![]()
nu e ju bara frågan om självbevarelsedriften kommer att stoppa mig från å gå och hyra skiten...kommer inte ihåg att han var med![]()
ops![]()
![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahahah, DO IT!bagerah skrev:Jag erkänner mig slagen! Du är mästarn....
![]()
![]()
![]()
nu e ju bara frågan om självbevarelsedriften kommer att stoppa mig från å gå och hyra skiten...kommer inte ihåg att han var med![]()
ops![]()
![]()
![]()
![]()
Coola Ola skrev:Hade du också överlevnads/förhörsutbildning när du gjorde lumpen? Blev fan halvt knäpp av den.....
Tommy skrev:?
90 personer a 1000:- blir väl knappast 50k?
Hahaha, tack för ett gott skratt, roligaste kommentaren idag!Hoppsan skrev:Jesus.... Den som äter bajs vinner min bilstereo! :kocko
Ballen skrev:Detta är en helt otrolig tråd....
Denna sista idén är om möjligt ännu dummare än den urspr. iden med ett lotteri. Tror inte 90 pers är beredda att pissa på sig o skita i brallan för att få en hoj.
Nä jag håller med ovan talare. Sätt ut den för ett relevant pris så blir den nog såld.
Santo skrev:Muhahaha, jag kommer att krossa allt motstånd!! Har tjuvtränat med 7 dagar ute i en skog ngn stans i Sverige utan mat med konstant fysisk aktivitet och därefter 13 timmar stående med filtpåse över huvudet och lyssnat på arbetarbröder![]()
![]()
*santo stämmer upp i sång*
Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... Arbetarbröder, vi måste skapa ett kommunistiskt parti... o.s.v. i 13 timmar![]()
GIXXERMAN skrev:Alltså, om jag nu var tvungen att göra mig av med hojen så skulle jag givetvis sätta ut den på blocket, men jag har inga skulder på den så det kostar mig inget att ha den stående. Men om jag lyckas att fixa någon form av tävling lotteri där en person som lägger ut 300-1000kr och vinner hojen så tvivlar jag på att han/hon skulle kalla det överpris. Jag tror också att den personen skulle bli djävligt glad. Jag ville göra en tävling där alla som deltar har samma förutsättning att vinna, man som kvinna.
Om man inte har råd att köpa en hoj
så kan man ju hoppas att man vinner en.
bra sagt
spaceman:Tyckte idén var genialisk.
De som vill vara med är väl med, ni andra slipper.
Det är inte obligatoriskt, så sluta gnäll om det.
Mvh kenny
GIXXERMAN skrev:Alltså, om jag nu var tvungen att göra mig av med hojen så skulle jag givetvis sätta ut den på blocket, men jag har inga skulder på den så det kostar mig inget att ha den stående. Men om jag lyckas att fixa någon form av tävling lotteri där en person som lägger ut 300-1000kr och vinner hojen så tvivlar jag på att han/hon skulle kalla det överpris. Jag tror också att den personen skulle bli djävligt glad. Jag ville göra en tävling där alla som deltar har samma förutsättning att vinna, man som kvinna.
Om man inte har råd att köpa en hoj
så kan man ju hoppas att man vinner en.
bra sagt
spaceman:Tyckte idén var genialisk.
De som vill vara med är väl med, ni andra slipper.
Det är inte obligatoriskt, så sluta gnäll om det.
Mvh kenny
prise skrev:Kul idéen aning sjuk men som tidigare sagt så skulle även jag gladligen titta på med en påse chips och en cola!
![]()
Det var för fan han som myttade utrycket MILF!! (han o en till står o kollar på en tavla av stifflers morsa) sen e de besatta av henne i resten av filmerna ocksåbagerah skrev:Jag erkänner mig slagen! Du är mästarn....
![]()
![]()
![]()
ops![]()
![]()
![]()
![]()
GIXXERMAN skrev:men jag har inga skulder på den så det kostar mig inget att ha den stående.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |