http://www.kryptoniten.se/gallery/displayimage.php?album=18&pos=150
Mange från v rås har ju en sån!!
verkar tåla lite stryk!!
verkar tåla lite stryk!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bonebreak skrev:http://www.kryptoniten.se/gallery/displayimage.php?album=18&pos=150
verkar tåla lite stryk!!
DumDum skrev:Jag var ute och körde med mina vänner Ducatister idag och när vi jämförde hojarna lite så konstaterade vi att Ducce monster och SZR660 delar en hel del detaljer. Drakens -98 Monster har samma instrument, bromsar och blinkare som min japshoj. Fälgarna var även väldigt lika så det är inte omöjligt att även de är av samma sort.
Lite kul med en Italiensk japshoj.
DumDum skrev:Jag var ute och körde med mina vänner Ducatister idag och när vi jämförde hojarna lite så konstaterade vi att Ducce monster och SZR660 delar en hel del detaljer. Drakens -98 Monster har samma instrument, bromsar och blinkare som min japshoj. Fälgarna var även väldigt lika så det är inte omöjligt att även de är av samma sort.
Lite kul med en Italiensk japshoj.
Slappa skrev:Det är ju bara o kolla ju, på szr:en sitter de ju Brembo fälgar!![]()
Beffe skrev:Hejsan!
Jag funderar starkt på att ta hojkort nästa sommar och nu har man ju givetvis börjat fundera på en lämplig nybörjarhoj. Jag har nu fått upp ögonen för Yamaha SZR 660. Den är billig i inköp, den borde vara billig i försäkring och framförallt; det är en enstånka!![]()
![]()
Är nämligen helt förälskad i enstånkor och V-twinar![]()
Det ljudet...![]()
Hur som helst, jag undrar nu om någon här inne skulle kunna berätta lite om denna hoj? Hittade en artikel på nätet men det känns ändå som att jag vill höra vad ni tycker om den. Försäkring? (kommer vara 21 år och med rykandes färskt körkort), kvalitèn, allmänt om hojen m m.
Förresten, det är ingen som har lite fina bilder på en szr? Ljud eller film hade varit helt underbart!![]()
Tack på förhand!
Christian
DumDum skrev:Det skulle vara intressant att jämföra reservdelspriser hos Yamaha och Ducce. Är det samma pris på ett bromsok hos respektive märkeshandlare tro?
Slappa skrev:Bromsar är ju bromsar men Brembo är nog inte billiga, undrar hur pass bra det skulle bli med dubbla ok och skivor fram, det finns ju fästen![]()
//D
Mookie skrev:Förresten!
Är det någon som har koll på vart jag får tag i krashkåpor till SZR? Airtech hade men de har utgått.
johanrehn80 skrev:24 mil på ca 8 liter första tankningen...........sen 20 mil på 8 liter andra gången mellan Halmstad och Stockholm.
Sen är den inte kapabel att hänga på CBR.....mycket ansträngt, jag försökte.
Sålde min orangea till Ravetrancer, men nu ska han sälja den igen så hör med honom
Slappa skrev:Kollade oljan på min hoj o den verkar dricka rejält, hur mycket motor olja dricker era szr:er ?
//D
Dez skrev:Kommer ihåg att en 4 litersdunk räckte till några hundra mils körning efter oljebyte, så 1-2dl/100 mil drog min, trots bara 1000mil på mätaren.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |