Szr 660

Min SRZ är till salu. Behöver sälja den OMGÅENDE pga problem med vår jävla bank :4skrika (Behöver hosta fram 21 800kr tills imorgon :huvet )

Slappa skrev:
Jag har tänkt dra upp till Sviestad nu i helgen, fast du kanske inte har tid om du ska köra.
Jodå, det har jag definitivt! Vore skitkul att få testa! Bara att komma fram o tjoa till! :)

Exiteme, är slappas hoj cool att köra så köper jag din för 21801 kr så får ni festa på resten. :hihi

Swedie skrev:
Jodå, det har jag definitivt! Vore skitkul att få testa! Bara att komma fram o tjoa till! :)

Exiteme, är slappas hoj cool att köra så köper jag din för 21801 kr så får ni festa på resten. :hihi

Du får passa dig bara för den går upp på bakhjulet på alla 5 växlarna :rolleyes:
Jag menar du som är så ovan :D

Ska ut o montera dom nya däcken nu, ska försöka hitta dig ibland röran på Söndag :tummenupp

Slappa skrev:
Ska ut o montera dom nya däcken nu, ska försöka hitta dig ibland röran på Söndag :tummenupp

Gut, annars testkör jag ändå. Nädå. Men jag har hittat en sån där fast klotad i düskland o funderar på att plocka upp en sådan samtidigt som jag ska köpa en annan båge där nere. Två i en smäll.
Det är en 97a det med. Hoppas bara det inte är för mycket skador så den iaf går igenom typbesiktningen. Efter det så kommer den nog modifieras om litegrann så den blir respektabel att brumma med. Fast först, innan jag ens borde tänka så långt skall en testkörning göras. =)

Swedie skrev:

*S* Nja... Tar du den idag, får du den för ynka 25 000...

Nyheter
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm