Swedbank bjuder på "kort på visa-kort"

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Swedbank bjuder nu på "kort på kort" dvs man får en egendesignad bankkort om man är kund hos de och har antingen internetbanken eller något annat kort, tex visa.

Tänkte tipsa om det så får vi se vad Swedbank tycker när de får in en hög med sporthoj motiv.

:)

http://www.swedbank.se/sst/inf/kort-och-betalningar/0,,146851,00.html

Här är länken men erbjudandet finns ockås på deras startsida.

:squid

Haha, detta va mycket roligt

Synd bara att man inte är hemma nu och kan beställa!

Tack för tipset :yoparty :yoparty

MVH / J

Jag har hört att dessa kort som är "egna" är dom lättaste att kopiera/förfalska.
Jag har iallafall fått en varning ang att skaffa ett sånt kort...
man vill gärna ha men....

Jag har hört att dessa kort som är "egna" är dom lättaste att kopiera/förfalska.
Jag har iallafall fått en varning ang att skaffa ett sånt kort...
man vill gärna ha men....

Ingen skillnad mellan ett designat kort och ett vanligt, samma funktion och uppbyggnad= samma (o)säkerhet.
Jag skaffade ett sådant för några månader sedan och man får alltid kommentarer om det i kassan, väldigt ofta från söta kassörskor :)
Mitt motiv:

Bifogat

• milleskriker.jpg
    milleskriker.jpg
    48.9 KB · Visningar: 55
Mitt motiv!

danmark_11.jpg

på mig själv!

Jag brukar sitta på kammaren och fundera över varför så många väljer Swedbank. Avgifter på allt och 0,0% ränta på lönekontot. Skitbank!

Men det är alltså möjligheten att få en fin bild på VISA-kortet som lockar! :tummenupp

Jag brukar sitta på kammaren och fundera över varför så många väljer Swedbank. Avgifter på allt och 0,0% ränta på lönekontot. Skitbank!

Men det är alltså möjligheten att få en fin bild på VISA-kortet som lockar! :tummenupp

Antingen väljer man nån av de andra skitbankerna o kanske slipper avgifter o får lite ränta.. eller så väljer man swedbank o får en hyffsat vettig internetbank osv.

Fast vissa tycker nog det är spännande att skrapa en skraplott varje gång man ska göra nåt på internetbanken :tummenupp

Någon som vet hur det blir om man har Merkonceptet? Det visakortet ser ju annorlunda ut och är helsvart

3224447 Ingen skillnad mellan ett designat kort och ett vanligt, samma funktion och uppbyggnad= samma (o)säkerhet.
Jag skaffade ett sådant för några månader sedan och man får alltid kommentarer om det i kassan, väldigt ofta från söta kassörskor :)
Mitt motiv:
Där sa du det! Ska fan ha mitt mobil nummer på kortet så kasörskan får reda på det även om hopn är för blyg för att fråga :hihi

Hade innan tänkt skaffa med en 1000kr sedel eller check på men det e lite tråkigt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT