Sviestad igår, 18/4

rust29 skrev:
2100131 Kände ju inte igen dig/hojen och inte såg jag dig i depån heller.
Fick dig på bild men den åkte i papperskorgen pga den taskiga fotografen.

Du har inga på mig?

Titta! Samma lika körstil, ju. VARFÖR åker jag då tio sekunder långsammare per varv?! :mad:

IMG_3663.jpg

tn_mattias.jpg

Edit: Eller kanske inte, förresten. Nevermind. Jag gillar bilden på mig så den får ligga kvar.

Mattias skrev:
2100425 Titta! Samma lika körstil, ju. VARFÖR åker jag då tio sekunder långsammare per varv?! :mad:

IMG_3663.jpg

tn_mattias.jpg

Edit: Eller kanske inte, förresten. Nevermind. Jag gillar bilden på mig så den får ligga kvar.

Är det en Master Aspar edition du har?

Mattias skrev:
2100425

Körstilen blir ju så där när man åker omkring på en moppe, stoppar ni upp huvet tar det ju tvärnit :hihi

björn

björn.e skrev:
2100594 Är det inte än sån där prototypjaggörallaandraidepångalenhoj? Då går den väll 55:or på halgas :va

björn

Nog fan skulle alla andra i depån bli :4skrika :kulspruta :6surkart :machinegu om jag körde 55:or med min gamla RGV.
Särskilt med tanke på att min banerfarenhet sträcker sig till licenskursen och en tisdagsträning! :lol

Depåbitchen skrev:
2100846 Nog fan skulle alla andra i depån bli :4skrika :kulspruta :6surkart :machinegu om jag körde 55:or med min gamla RGV.
Särskilt med tanke på att min banerfarenhet sträcker sig till licenskursen och en tisdagsträning! :lol

Konstigare saker har hänt :mattias :rofl

björn

Du har ju varken flashigt ställ, stövlar eller handskar. Bara fransarna som saknas så skulle du passa på vilken Kustååm som helst!! Tror det är därför?? ;o)

/Micke

Mattias skrev:
2100425 Titta! Samma lika körstil, ju. VARFÖR åker jag då tio sekunder långsammare per varv?! :mad:

IMG_3663.jpg

tn_mattias.jpg

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph