sandstream skrev:2098600En vild chansning: Du har också en TZ 250 -03?![]()
Nja, en tz250 av lite blandad årgång. Men av samma generation som en 03'a numer i motorn.
Fredde äger

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:2098600En vild chansning: Du har också en TZ 250 -03?![]()
Är man inte snabb kan man ju åtminstone försöka se ut som det.Kobbe skrev:2098024Ha ha, där syns verkligen fartskillnaden!
På tisdag ska jag försöka igen men då med luft i framdäcket![]()
Gustav O skrev:2098690TZ-M 250 -03 är det väl om man ska vara petig.
01 i grunden.![]()
![]()
oFFkeFF skrev:
Trodde det var en 01:aoFFkeFF skrev:2098715Min är iofs 00 i grunden.
Freddes TZ-m ram är nog äldre eftersom det mig veterligen inte gjorde några nya m-ramar efter 01.
Sen är hans block från 06 etc.
Det är prototyp-racers, det går knappt att få fram en sann årsmodell![]()
Gustav O skrev:2098710Är man inte snabb kan man ju åtminstone försöka se ut som det.
Luft i däcken är underskattat, Fredde kom fyra i ett EM race 03 med pyspunka på bakdäcket.![]()
oFFkeFF skrev:2098728Eller som Berra i Brno.. Vi hade glömt kolla trycket i framdäcket, han åkte runt med 0.8-0.9 fram. Fyllde på luft och sa att det nog förmodligen skulle kännas rätt mycket bättre på banan nu.. När jag frågar igen om det vart bättre "nja ingen skillnad jag kände iaf"![]()
Gustav O skrev:2098710Är man inte snabb kan man ju åtminstone försöka se ut som det.
Luft i däcken är underskattat, Fredde kom fyra i ett EM race 03 med pyspunka på bakdäcket.![]()
Du kan ju prova, du kanske är något på spåren?Kobbe skrev:2098803Jaha, då är det väl bara att släppa ut lite luft ur bakdäcket och luta ner sig under kåpglaset då![]()
kurre3 skrev:2098869Lite smakprov från mitt "under-utvecklings-fotande"(från träningen den 18 alltså)
Depåbitchen skrev:2098911Har du fler fina bilder?
kurre3 skrev:2098922ja ett par hundraModem tyvärr så det är segt att ladda upp. har iof förminskat dessa två rejält. Nåt spec objekt?
Edit: såg inte att du skrev fina bildertack! finns inte två hundra fina bilder däremot..
Verkligen!oFFkeFF skrev:
kurre3 skrev:2098922Nåt spec objekt?
Depåbitchen skrev:2099445Tisdagens risigaste hoj. En svart repig RGV med nummer 88 bak. Svart/vitt skinnställ och svart hjälm.
kurre3 skrev:2099556Hittade två mediokra bilder i andrahandssorteringen:
Alicia skrev:2099084Släng iväg ett pm till Swedie så kan han säkert lägga upp bilderna här http://www.sporthoj.com/roadracing/foto/ eller nåt.
Om du har någon bild på en svart/gul/vit zxr 400 så blir jag glad![]()
Kände ju inte igen dig/hojen och inte såg jag dig i depån heller.Bikerbitch skrev:2100095Finns det någon bild på mig? Jag har en blå och vit hoj, dainese ställ som är i en ganska skrikig färg och så en svart/grå shoei hjälm.
rust29 skrev:2100131Kände ju inte igen dig/hojen och inte såg jag dig i depån heller.
Fick dig på bild men den åkte i papperskorgen pga den taskiga fotografen.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|