pvcraketen
Ung å lovande...
Jag och min hoj skulle vilja åka tur och retur Stockholm - Sviesta i morgon. Jag kan fixa buss med plats för två hojar men behöver då någon som kan köra bussen (b-kort).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du supit bort körkortet?pvcraketen skrev:Jag och min hoj skulle vilja åka tur och retur Stockholm - Sviesta i morgon. Jag kan fixa buss med plats för två hojar men behöver då någon som kan köra bussen (b-kort).
Jasså, du har köpt en hoj nu? Då så, hur dax åker vi i morrn? Ska vi packa i kväll? (Kortet har jag lånat ut tillfälligt.)Mille-R skrev:Har du supit bort körkortet?
Ring mig, jag har kanske tips på nån du kan åka med.pvcraketen skrev:Jasså, du har köpt en hoj nu? Då så, hur dax åker vi i morrn? Ska vi packa i kväll? (Kortet har jag lånat ut tillfälligt.)
Men svara då!Mille-R skrev:Ring mig, jag har kanske tips på nån du kan åka med.
Tipsa gärna om hur du gör då så jag också kan börja köra.eus skrev:Jag har varken villa, garage eller släpvagn.
Jag klarar mig fram å tillbaka helt själv ändå.
Men du bor ju i kyrkbyn där finns det säkert nån sakristia över där du kan förvara din moped, vad det du hade med saken att göra? Det hela har nog löst sig nu så vi ses i morrn. För du ska dit Mah-tin?eus skrev:Jag har varken villa, garage eller släpvagn.
Jag klarar mig fram å tillbaka helt själv ändå. Förfan Mårten, håll hastigheten i fortsättningen![]()
Ninjaboy skrev:Det tragiska är att det är lika besvärligt för mig i Linköping att ta mig ut till Sviestad. Racing är för villaägare med garage och plats för släpvagnar m m.![]()
Haha, du är ju på Sviestad jämt så på något vis har du fixat det.Syss skrev:Nu ska vi inte vara sådär, tänk på mig, till exempel. Det enda kort jag har, har jag inget fordon för, och det enda motorfordon jag har, har jag inte kort för...![]()
Hur lätt blir det då?![]()
En släpvagn kostar inte så mycket, om det var det du var ute efter, det gäller bara att köpa av rätt person....![]()
Ninjaboy skrev:...kostar 14' att montera drag på min bil.

Ninjaboy skrev:Haha, du är ju på Sviestad jämt så på något vis har du fixat det.![]()
Jag har ingen plats att ha släpvagnen på och det kostar 14' att montera drag på min bil.

Anneli skrev:Vad har du för speciell bil egentligen, så dyrt brukar det inte vara?![]()
Nä, ni får klara er utan mig imorgon.pvcraketen skrev:Men du bor ju i kyrkbyn där finns det säkert nån sakristia över där du kan förvara din moped, vad det du hade med saken att göra? Det hela har nog löst sig nu så vi ses i morrn. För du ska dit Mah-tin?
@Ninjpojken, PMa om du vill ha skjuts inom Linköping, det löser vi nog!
Brutal Money WasterAnneli skrev:Vad har du för speciell bil egentligen, så dyrt brukar det inte vara?![]()
Liknar min plan, garage har jag ett på gång men kan inte ha buss/släpvagn där. Gör mig nog av med 10:an till hösten och köper banhoj samt säljer Bumsen till våren och köper sommarbil och rostig racebuss som får bli vinterfordon också. Kanske motard till gatåka. Det är mitt recept till (inte så framgångsrik) racing.eus skrev:@Ninjaboy: Jo seru, man köper en rejshoj. Hyr ett garagage någonstans alternativt lånar föräldrarnas (till deras stora förtjusning). Sen köper man sig en skraltig skåpbil av valfritt fabrikat, sen är det bara till å tuta å köra. Behöver inte ens bli dyrt. 14k får du ju värsta lyxbussen för!
Det är mitt recept till (framgångsrik) racing.

|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |