svetsa aluminium..vart?

Lust for Life skrev:
Ring när du är redo :lol så vi kan sabba lite för storkäftarna ifrån Alingsås :yoparty

Du menar att ni ska inkräkta på våra marker??? :7peta
Vi ser med vördnad och stor förväntan fram emot Ert celebra besök!!! :tummenupp :D

sven666 skrev:
tja nån som vet om en duktig svetsare här i borås trakten.. skulle behöva lite svetsat på min motorkåpa..

skriv gärna med tel/adress vore grejt :tummenupp

Du har pm.

HARKE :banana

Nån som har förslag på hur man grovslipar och sen finpolerar rostfritt stål?

M3-duk på borrfluga, blir det för grovfibrigt eller?

sven666 skrev:
tsss.. jag får väl köra solo.. en ensam man som rensar upp i maffia träsket!
commando stylie.. ingen nåd! :kulspruta

Hur ska dena oerhört spännande :arsele uppgörelse gå till :va
Handlar det enbart om att åka fort blir jag nog tvungen att dra ut räsern ur garaget :squid vill inte gärna åka på stryk för att man inte "orkar" åka lika fort på raksträckorna :gnissla
På tal om garaget: Börjar din hoj bli klar nån gång eller :confused: börjar bli länge sen jag körde ifrån dig nu :lol

Lust for Life skrev:
Hur ska dena oerhört spännande :arsele uppgörelse gå till :va
Handlar det enbart om att åka fort blir jag nog tvungen att dra ut räsern ur garaget :squid vill inte gärna åka på stryk för att man inte "orkar" åka lika fort på raksträckorna :gnissla
På tal om garaget: Börjar din hoj bli klar nån gång eller :confused: börjar bli länge sen jag körde ifrån dig nu :lol
ja det var väldigt längesen nu.. remind me.. när åkte DU ifrån MIG??? :va :tungan

åka raktfram kan vemsomhelst göra.. kolla bara på alla gixxrar som snurrar runt här :arsele

har fått lite hjälp att fixa alla kåpor å grejjer nu så den ska vara igång inom kort hoppas jag.. kanske nån vecka till max.. :yoparty

sven666 skrev:
ja det var väldigt längesen nu.. remind me.. när åkte DU ifrån MIG??? :va :tungan

ALLTID :yoparty

åka raktfram kan vemsomhelst göra.. kolla bara på alla gixxrar som snurrar runt här :arsele

Var PRECIS det jag menade :tummenupp

har fått lite hjälp att fixa alla kåpor å grejjer nu så den ska vara igång inom kort hoppas jag.. kanske nån vecka till max.. :yoparty

Har tejpat ihop cutsen på pärlan efter min fullständigt okontrollerade 12o´clock....... :brinnerup

sven666 skrev:
hehe du e ju för go, silvertejps maffian it is then! :jäs

Man måste ju ladda lite............ :yoparty
Blir Du&Jag mot resten då lr :tummenupp du kanske har gjort iordning din "på riktigt"..................SÅ jävla bortkastat isåfall..... :brinnerup

Blir tyvärr inge åka på ett par veckor för min del.....reser t Norge imorgon för att begrava min Mc-förolyckade morbror :gråta

Jävla bilister som fan inte kan se sig för :kocko

Lust for Life skrev:
Man måste ju ladda lite............ :yoparty
Blir Du&Jag mot resten då lr :tummenupp du kanske har gjort iordning din "på riktigt"..................SÅ jävla bortkastat isåfall..... :brinnerup

Blir tyvärr inge åka på ett par veckor för min del.....reser t Norge imorgon för att begrava min Mc-förolyckade morbror :gråta

Jävla bilister som fan inte kan se sig för :kocko

nej för fan.. har har ingets gjort iordning, jag bestämde mig för att hålla den brutal och skitig.. ska sluta kärringköra heltenkelt :rolleyes: :yoparty

jävligt tråkiga nyheter om morbrorn där :( men ska du va borta i flera veckor?

sven666 skrev:
nej för fan.. har har ingets gjort iordning, jag bestämde mig för att hålla den brutal och skitig.. ska sluta kärringköra heltenkelt :rolleyes: :yoparty

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

jävligt tråkiga nyheter om morbrorn där :( men ska du va borta i flera veckor?

Vet inte hur længe lag blir kvar hær uppe men troligtvis øver næsta helg iallafall
..........

Ær ditt MONSTERfighterbygge klart nu då??????????

Jag känner en kille som är otroligt skicklig, 40 års yrkeserfarenhet med SVÅRA saker.
Dra ett PM om du fortfarande behöver hjälp så kan jag kolla med honom.

Felix skrev:
Jag känner en kille som är otroligt skicklig, 40 års yrkeserfarenhet med SVÅRA saker.
Dra ett PM om du fortfarande behöver hjälp så kan jag kolla med honom.

harke här på forumet har redan erbjudit sig (jävla trevlig kille, rekomenderas!) :tummenupp

men tack ändå :)

*/ ?>
Back