KGK
1200
Men vad är det du inte förstår?!
Haha, då är jag med, som sagt OT-OT är ju lite nytt så det kanske dyker upp andra här med tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men vad är det du inte förstår?!
Haha, då är jag med, som sagt OT-OT är ju lite nytt så det kanske dyker upp andra här med tiden.
Poängen var nog att dom inte är det nu heller.
För att göra det ännu lättare är ni självfallet välkomna att välja och vraka hur lång tid tillbaka i tiden som helst i er jakt efter kampanjande eller propaganda för andra partier som är lika tydligt uttalade ställningstaganden som de grytrörar-zip uttryckt de senaste dygnet.
Nu har jag inte läst vad han har skrivit men du får det låta som att han gjort något revolutionerande här på SH![]()
Jag vill helt enkelt se hur många socialdemokrater och vänsterpartister(eller något annat parti) som tydligt uttalar sitt partis förnämlighet, bjuder in via olika länkar till partiets aktiviteter och på andra sätt helt enkelt försöker få oss övriga medlemmar att känna oss välkomna till just deras partier.
Det kanske visar på att de jobbar hårdare än socialdemokrater, moderater etc.
Så knip käft nu och hjälp till att visa alla de här inläggen med sosse och vänsterpropaganda som det myllrar av här på SH.
Ok, men jag varken sett det ena eller andra av det där, förutom kanske när det var valtider.
Nej, inte jag heller, det är ju därför jag tar alla medlemmar till hjälp och utlyste en liten tävling!
Det går ju tydligen 10 sossar per SD:are... Så för varje SD-propagerande inlägg som zippen skrivit måste det ju genom åren finnas massor med vänster och sossepropagerande inlägg....
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |