Sverigedemokratstråden

Status
Ej öppen för fler svar.
Haha, då är jag med, som sagt OT-OT är ju lite nytt så det kanske dyker upp andra här med tiden.

För att göra det ännu lättare är ni självfallet välkomna att välja och vraka hur lång tid tillbaka i tiden som helst i er jakt efter kampanjande eller propaganda för andra partier som är lika tydligt uttalade ställningstaganden som de grytrörar-zip uttryckt de senaste dygnet.

Poängen var nog att dom inte är det nu heller.

Ja dom är väl lite nykomlingar om jag inte minns fel.

För att göra det ännu lättare är ni självfallet välkomna att välja och vraka hur lång tid tillbaka i tiden som helst i er jakt efter kampanjande eller propaganda för andra partier som är lika tydligt uttalade ställningstaganden som de grytrörar-zip uttryckt de senaste dygnet.

Nu har jag inte läst vad han har skrivit men du får det låta som att han gjort något revolutionerande här på SH:va

:blirhanpartiordförandenu?

Last edited:
Nu har jag inte läst vad han har skrivit men du får det låta som att han gjort något revolutionerande här på SH:va

Nejdå, han har inte gjort något revulotionerande. min poäng är att han gjort just det motsatta, han är bara ännu en i raden av medlemmar som propagerar för just SD i väldigt tydliga ställningstaganden som ibland gränsar till "kampanjande" där de med ridderlig stolthet i rösten, högt och tydligt förklarar var de ska lägga sin röst och därefter rabblar en del klichéartade argument...

....och det är med just detta som bakgrund som jag roas av deras eviga martyrskap. När bazooka och zippen med en dåres envishet hävdar att de tystas och aldrig får plats och attd et går tio sossar per SD:are här på SH...

Och när de så tydligt säger att det minsan bara är de andra partierna som får plats och utrymme så fick jag uppslaget till min lilla uppmaning:

- Hitta lika tydliga ställningstaganden och kampanjande/propaganda för vilket annat parti ni vill!

Jag vill helt enkelt se hur många socialdemokrater och vänsterpartister(eller något annat parti) som tydligt uttalar sitt partis förnämlighet, bjuder in via olika länkar till partiets aktiviteter och på andra sätt helt enkelt försöker få oss övriga medlemmar att känna oss välkomna till just deras partier.

Jag vill helt enkelt se hur många socialdemokrater och vänsterpartister(eller något annat parti) som tydligt uttalar sitt partis förnämlighet, bjuder in via olika länkar till partiets aktiviteter och på andra sätt helt enkelt försöker få oss övriga medlemmar att känna oss välkomna till just deras partier.

Ok, då har jag nog missat de där SD inläggen.

Det kanske visar på att de jobbar hårdare än socialdemokrater, moderater etc.

Det kanske visar på att de jobbar hårdare än socialdemokrater, moderater etc.

Men sluta nu då! :7peta
Nu är du ju elak, jag försöker ju ge bazooka och zippen chansen, med övriga medlemmars hjälp, att bevisa att de har rätt, att det minsann går tio rabiata sossar per SD:are här på forumet och att SD minsann är det enda parti som inte ges utrymme till skillnad från S och V... (även om jag vidgat det till att gälla alla partier för enkelhets skull).

Då kan ju inte du komma och shanghaia dem och säga att SDarna minsans syns oproportioneligt mycket! :mad:

Så knip käft nu och hjälp till att visa alla de här inläggen med sosse och vänsterpropaganda som det myllrar av här på SH.

Ok, men jag varken sett det ena eller andra av det där, förutom kanske när det var valtider.

Det är inte lätt när det är svårt... :rolleyes:

Nej, inte jag heller, det är ju därför jag tar alla medlemmar till hjälp och utlyste en liten tävling!

Eftersom SD:arna känner sig så underrepresenterade och hävdar att det går så många sossar och vänsterpartister på varje SD:are och dessutom är så att ALLA utom SD får propagera så ville jag bara ta del av all den där sosse-å-vänsterpropagandan som då måste finnas...
Det går ju tydligen 10 sossar per SD:are... Så för varje SD-propagerande inlägg som zippen skrivit måste det ju genom åren finnas massor med vänster och sossepropagerande inlägg....

såg lite på en debatt med sd. där de propagera för att vi skulle bevara vårt kulturarv.. snälla kan de inte bara vara tyst om de inte vet ngt om ämnet , de dumförklarar ju sig sj , lite senare i programmet ville de inte ha några utländska byggnader i landet , då blev ju frågan vad en svensk byggnad var . ha ha ja det var komik på hög nivå då ingen kunde svara på den frågan . jösses ! det behövs förändring men jag vet inte om sd är en lösning på långa vägar.. brukar inte markus vara bra på o framhäva en del

Nej, inte jag heller, det är ju därför jag tar alla medlemmar till hjälp och utlyste en liten tävling!

Det går ju tydligen 10 sossar per SD:are... Så för varje SD-propagerande inlägg som zippen skrivit måste det ju genom åren finnas massor med vänster och sossepropagerande inlägg....

OK, nu ska jag vara tyst så får vi se hur din tävling går

må bästa parti vinna! :rolleyes:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...