Eh, förklara gärna.En rent rasistisk konstruktion, och du klagar på andra för att sprida rasistiska åsikter.![]()
(fan, jag som skulle hålla mig borta
)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eh, förklara gärna.En rent rasistisk konstruktion, och du klagar på andra för att sprida rasistiska åsikter.![]()
)Eh, förklara gärna.
(fan, jag som skulle hålla mig borta)
Ja, kanske förresten. Det är ju samma sak över hela världen, muslimer attackerar alla ickemuslimer.

Förutom på västbanken då...![]()

Frågan är redan besvarad i en annan tråd, läs där så slipper du gissa. Den heter något med invandrare.
Nej, nej. Du kan inte begränsa dig till Sporthoj. Stoffer menar att han redan har besvarat frågan i en annan tråd på Internet.Edited: Nu har jag läst igenom samtliga inlägg du gjort i den andra tråden (24 sidor). Du kommenterade "brandmännen vs Rosengård" med, och jag citerar: "Fast jag tänker inte ge mig in i någon diskussion om incidenten."
Nej, nej. Du kan inte begränsa dig till Sporthoj. Stoffer menar att han redan har besvarat frågan i en annan tråd på Internet.
Hur ska vi göra med danskdjävlarna som flyttar in i Skåne och driver upp bostadspriserna så att vi andra får trängas i små lägenheter?
Hur ska vi göra med danskdjävlarna som flyttar in i Skåne och driver upp bostadspriserna så att vi andra får trängas i små lägenheter?
Suck, du är verkligen inte vassaste kniven i knivlådan va? Vad brandmän gör när de jobbar med släckning och vad det ser ut som att dom gör kan vara skilda saker, vilket kan leda till missförstånd, och kan man inte kommunicera med varandra då så blir det lätt motsättningar.Jaha. Du kastar ur dig ett påstående i en tråd, och jag förväntas läsa igenom andra trådar där du sprider dynga för att hitta ditt svar? Är det inte enklare om den som kommer med ett påstående, dvs du, besvarar en enkel fråga om påståendet i fråga?
Men men, jag får väl leta upp dina korkade kommentarer i den andra tråden också dåÄr de lika "väl underbyggda" som i denna så kan det bli kul.
Edited: Nu har jag läst igenom samtliga inlägg du gjort i den andra tråden (24 sidor). Du kommenterade "brandmännen vs Rosengård" med, och jag citerar: "Fast jag tänker inte ge mig in i någon diskussion om incidenten."
Jahopp. Så blev det med det svaret vi inte fick av den allsmäktige och allvetande Stoffer. Synd, du som var så insatt i bakgrunden till incidenten, och verkade besitta djupa kunskaper om de rasistiska brandmännen som lät moskén brinna medan de grillade marshmallows eller nåt.
(1) Suck, du är verkligen inte vassaste kniven i knivlådan va?
(2) Men som sagt, jag var inte där och tänker alltså inte diskutera händelsen närmare.
"Vad brandmän gör när de jobbar med släckning och vad det ser ut som att dom gör kan vara skilda saker, vilket kan leda till missförstånd"Suck, du är verkligen inte vassaste kniven i knivlådan va? Vad brandmän gör när de jobbar med släckning och vad det ser ut som att dom gör kan vara skilda saker, vilket kan leda till missförstånd, och kan man inte kommunicera med varandra då så blir det lätt motsättningar.

Suck, du är verkligen inte vassaste kniven i knivlådan va? Vad brandmän gör när de jobbar med släckning och vad det ser ut som att dom gör kan vara skilda saker, vilket kan leda till missförstånd, och kan man inte kommunicera med varandra då så blir det lätt motsättningar.
Men som sagt, jag var inte där och tänker alltså inte diskutera händelsen närmare.

(1) Jovars, tackar som frågar. Har i alla fall en ingenjörsutbildning från LTH i bakgrunden. Varför undrar du? Är det för att åsikter som inte stämmer överens med din utopiska Rosengårdsbild per definition måste vara helt felaktiga?
(2) Nähäpp. Men komma med påståenden om att man ska ha förståelse för att brandkåren blir bespottade och attackerade av stenkastande slödder, bara man är insatt i bakgrunden, det kan du. Du påstår ju indirekt att du vet vad det var brandkåren gjorde för att förtjäna spottlosker i ryggen och flygande gatsten. Men att utveckla det på en direkt förfrågan, det klarar du inte av. För inte kan det väl vara så att du bara slänger påståenden runt omkring dig utan att ha kunskap om eller belägg för dem? Det kan man ju aaaaaaaaaaaldrig tro om dig.
Nej, ta nu på dig palestinasjalen och ladda upp med rejält med gatsten och molotovs för dern stundande fredliga demonstrationen som snart går av stapeln i Malmö, som jag dessvärre varit tvungen att sponsra med mina skattepengar![]()
Du är inte så lite slö du heller!!
Det va ett av de mest korkade svar jag läst!!!!
Menar du på allvar att bara för att dom inte fattade vad brandmännen gjorde där och själva inte har lärt sig svenska så dom kan kommunicera då är det helt OK och LEGALT kanske t.o.m. ett KRAV att kasta sten på dom.
Självklart så borde ju brandmännen ha lärt sig typ 100 olika språk, istället för att invånarna har lärt sig ETT SPRÅK.![]()
Vad brandmän gör när de jobbar med släckning och vad det ser ut som att dom gör kan vara skilda saker, vilket kan leda till missförstånd, och kan man inte kommunicera med varandra då så blir det lätt motsättningar.
Ingen rättfärdigar våld. Inte jag och absolut inte andra sidan.Det rättfärdigar inte våld, oavsett om man kan kommunicera eller inte. Att man inte kan kommunicera beror på segregation. Segregationen beror på flera olika faktorer. Men att rättfärdiga våld mot tjänsteman p.g.a. dålig kommunikation kommer inte hjälpa någon.
Nej, jag har då inte påstått sådant,
"Ja, om man nu vet bakgrunden till konflikten mellan brandmän och några malmöitiska muslimer så blir det mycket tydligare."
Haha, det där var ett så dåligt försök att man tror du är ironisk. Du är egentligen på min sida och förlöjligar de andra, right?Nähäpp.
Ojdå.

|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller