Sverigedemokraterna granskade!!!!!

Eh, förklara gärna.

(fan, jag som skulle hålla mig borta :rofl )

Ja om du vill förklara det hela med att muslimer inte förstår bättre än så här så tycker jag det verkar konstigt, att det skulle vara av religiösa skäl som man kastar sten på kristna. Ja, kanske förresten. Det är ju samma sak över hela världen, muslimer attackerar alla ickemuslimer.

Förutom på västbanken då... :tungan

Precis, palestinier är fredliga. :lol

GR49_hamas_bomb2.jpg

Frågan är redan besvarad i en annan tråd, läs där så slipper du gissa. Den heter något med invandrare.

Jaha. Du kastar ur dig ett påstående i en tråd, och jag förväntas läsa igenom andra trådar där du sprider dynga för att hitta ditt svar? Är det inte enklare om den som kommer med ett påstående, dvs du, besvarar en enkel fråga om påståendet i fråga?

Men men, jag får väl leta upp dina korkade kommentarer i den andra tråden också då :) Är de lika "väl underbyggda" som i denna så kan det bli kul.

Edited: Nu har jag läst igenom samtliga inlägg du gjort i den andra tråden (24 sidor). Du kommenterade "brandmännen vs Rosengård" med, och jag citerar: "Fast jag tänker inte ge mig in i någon diskussion om incidenten."
Jahopp. Så blev det med det svaret vi inte fick av den allsmäktige och allvetande Stoffer. Synd, du som var så insatt i bakgrunden till incidenten, och verkade besitta djupa kunskaper om de rasistiska brandmännen som lät moskén brinna medan de grillade marshmallows eller nåt.

Last edited:
Edited: Nu har jag läst igenom samtliga inlägg du gjort i den andra tråden (24 sidor). Du kommenterade "brandmännen vs Rosengård" med, och jag citerar: "Fast jag tänker inte ge mig in i någon diskussion om incidenten."
Nej, nej. Du kan inte begränsa dig till Sporthoj. Stoffer menar att han redan har besvarat frågan i en annan tråd på Internet.

Hur ska vi göra med danskdjävlarna som flyttar in i Skåne och driver upp bostadspriserna så att vi andra får trängas i små lägenheter?

Svaret är att vi ger skåne till danskarna en gång för alla. De har ju velat ha skiten i över 1000 år av nån anledning.

Jaha. Du kastar ur dig ett påstående i en tråd, och jag förväntas läsa igenom andra trådar där du sprider dynga för att hitta ditt svar? Är det inte enklare om den som kommer med ett påstående, dvs du, besvarar en enkel fråga om påståendet i fråga?

Men men, jag får väl leta upp dina korkade kommentarer i den andra tråden också då :) Är de lika "väl underbyggda" som i denna så kan det bli kul.

Jahopp. Så blev det med det svaret vi inte fick av den allsmäktige och allvetande Stoffer. Synd, du som var så insatt i bakgrunden till incidenten, och verkade besitta djupa kunskaper om de rasistiska brandmännen som lät moskén brinna medan de grillade marshmallows eller nåt.
Suck, du är verkligen inte vassaste kniven i knivlådan va? Vad brandmän gör när de jobbar med släckning och vad det ser ut som att dom gör kan vara skilda saker, vilket kan leda till missförstånd, och kan man inte kommunicera med varandra då så blir det lätt motsättningar.

Men som sagt, jag var inte där och tänker alltså inte diskutera händelsen närmare.

(1) Suck, du är verkligen inte vassaste kniven i knivlådan va?

(2) Men som sagt, jag var inte där och tänker alltså inte diskutera händelsen närmare.

(1) Jovars, tackar som frågar. Har i alla fall en ingenjörsutbildning från LTH i bakgrunden. Varför undrar du? Är det för att åsikter som inte stämmer överens med din utopiska Rosengårdsbild per definition måste vara helt felaktiga?

(2) Nähäpp. Men komma med påståenden om att man ska ha förståelse för att brandkåren blir bespottade och attackerade av stenkastande slödder, bara man är insatt i bakgrunden, det kan du. Du påstår ju indirekt att du vet vad det var brandkåren gjorde för att förtjäna spottlosker i ryggen och flygande gatsten. Men att utveckla det på en direkt förfrågan, det klarar du inte av. För inte kan det väl vara så att du bara slänger påståenden runt omkring dig utan att ha kunskap om eller belägg för dem? Det kan man ju aaaaaaaaaaaldrig tro om dig.
Nej, ta nu på dig palestinasjalen och ladda upp med rejält med gatsten och molotovs för dern stundande fredliga demonstrationen som snart går av stapeln i Malmö, som jag dessvärre varit tvungen att sponsra med mina skattepengar :(

Suck, du är verkligen inte vassaste kniven i knivlådan va? Vad brandmän gör när de jobbar med släckning och vad det ser ut som att dom gör kan vara skilda saker, vilket kan leda till missförstånd, och kan man inte kommunicera med varandra då så blir det lätt motsättningar.
"Vad brandmän gör när de jobbar med släckning och vad det ser ut som att dom gör kan vara skilda saker, vilket kan leda till missförstånd" :lol

Jag förstår varför svenskarna på min skola skulle vilja rösta på SD när muslimerna, i synnerhet albanerna, beter sig som de gör varenda dag.
Araberna gör inte så mycket egentligen men albanerna för ett jävla oväsen hela tiden var de än är.
Idag kom jag i bråk med en av dem och han skulle slå ut mina tänder. Killen är 43 år gammal.
Jag tyckte han betedde sig som ett litet barn och bara sökte bråk var han än befann sig. Det uppskattade visst inte han och sen var han igång. Jag ställde mig upp och sa att han skulle ge fan i att ljuga om allt han ska göra mot andra bara för att han själv är så ynklig.
Då skulle jag hålla käften för att jag var en idiotjävel för snart ryker tänderna.
Jag bad honom hela tiden gå fram och göra vad han ville göra men jag lovade honom att han hade fått riktiga problem i resten av hans pissiga liv.

Allting slutade i snack och glåpord och jag sa bara att nu är det ju bevisat att du är en mesig jävla fegis som bara snackar.

Därefter var det rätt tyst i albanhörnan.
Förmodligen kommer hela släkten imorgon eller så slår de sönder bilen.
För sånna här anledningar blir även jag sugen på att rösta på dem. Idioter kommer det alltid att finnas men dessa as tar priset på att bråka med folk.

Men som sagt, jag var inte där och tänker alltså inte diskutera händelsen närmare.

Du är inte så lite slö du heller!!
Det va ett av de mest korkade svar jag läst!!!!
Menar du på allvar att bara för att dom inte fattade vad brandmännen gjorde där och själva inte har lärt sig svenska så dom kan kommunicera då är det helt OK och LEGALT kanske t.o.m. ett KRAV att kasta sten på dom.
Självklart så borde ju brandmännen ha lärt sig typ 100 olika språk, istället för att invånarna har lärt sig ETT SPRÅK.:huvet

(1) Jovars, tackar som frågar. Har i alla fall en ingenjörsutbildning från LTH i bakgrunden. Varför undrar du? Är det för att åsikter som inte stämmer överens med din utopiska Rosengårdsbild per definition måste vara helt felaktiga?

Nej, det är för att du använder logik som en 12-åring. Inget jag förväntar mig att du ska förstå. Haha, ingenjörsexamen, shit, då måste du vara jättesmart. :D
(2) Nähäpp. Men komma med påståenden om att man ska ha förståelse för att brandkåren blir bespottade och attackerade av stenkastande slödder, bara man är insatt i bakgrunden, det kan du. Du påstår ju indirekt att du vet vad det var brandkåren gjorde för att förtjäna spottlosker i ryggen och flygande gatsten. Men att utveckla det på en direkt förfrågan, det klarar du inte av. För inte kan det väl vara så att du bara slänger påståenden runt omkring dig utan att ha kunskap om eller belägg för dem? Det kan man ju aaaaaaaaaaaldrig tro om dig.
Nej, ta nu på dig palestinasjalen och ladda upp med rejält med gatsten och molotovs för dern stundande fredliga demonstrationen som snart går av stapeln i Malmö, som jag dessvärre varit tvungen att sponsra med mina skattepengar :(

Nej, jag har då inte påstått sådant, ditt resonemang har en massa brister. Men som sagt, jag förstår att du gör så gott du kan.

Du är inte så lite slö du heller!!
Det va ett av de mest korkade svar jag läst!!!!
Menar du på allvar att bara för att dom inte fattade vad brandmännen gjorde där och själva inte har lärt sig svenska så dom kan kommunicera då är det helt OK och LEGALT kanske t.o.m. ett KRAV att kasta sten på dom.
Självklart så borde ju brandmännen ha lärt sig typ 100 olika språk, istället för att invånarna har lärt sig ETT SPRÅK.:huvet

Nej, det har jag inte påstått, och det menar jag inte. Jag tycker det är fördjävligt att det kastas sten. Nu lämnar jag förskolan i den här tråden.

Last edited:
Vad brandmän gör när de jobbar med släckning och vad det ser ut som att dom gör kan vara skilda saker, vilket kan leda till missförstånd, och kan man inte kommunicera med varandra då så blir det lätt motsättningar.

Det rättfärdigar inte våld, oavsett om man kan kommunicera eller inte. Att man inte kan kommunicera beror på segregation. Segregationen beror på flera olika faktorer. Men att rättfärdiga våld mot tjänsteman p.g.a. dålig kommunikation kommer inte hjälpa någon.

Det rättfärdigar inte våld, oavsett om man kan kommunicera eller inte. Att man inte kan kommunicera beror på segregation. Segregationen beror på flera olika faktorer. Men att rättfärdiga våld mot tjänsteman p.g.a. dålig kommunikation kommer inte hjälpa någon.
Ingen rättfärdigar våld. Inte jag och absolut inte andra sidan.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage