Sverige Mot Guld!

Fy fan! Jävlar vad det är svettigt med hockey...

...men det är grymt kul när "vi" vinner!! :Bugar

Depåbitchen skrev:
Så jävla skönt! :banana

Men nu kommer hälftten av Eskilstunas befolkning (Det är sant. Nästan halva stan består av finnar.) deppa länge länge länge. :hihi

Det är ju det som gör det ännu bättre, att få sparka på dem som ligger ner! Hacka på alla finnar ni ser, för de hade gjort likadant :3freak

Dee_cati skrev:
Förbannade finnjävle som inte kan erkänna slaget. "inget att snacka om finnarna gjorde sin sämsta match och sveriges sin bästa....då är det rättvist att sverige vinner"
så säger han just nu :rofl

Dom är bra på ursäkter.... :rolleyes:

Dee_cati skrev:
Det är ju det som gör det ännu bättre, att få sparka på dem som ligger ner! Hacka på alla finnar ni ser, för de hade gjort likadant :3freak

Har redan skrivit resultatet på många lappar och lagt lite var stans här på jobbet så våra finnar inte glömmer att dom förlorat.

Så jäkla GÖTT och Wikegårdh är grym kommentator. Finns inget bättre än kommentatorer som lever sig in i matchen. Stäng av ljudet o prova nån gång är ju inte alls lika spännande o kul.

McB skrev:
Det ordnar sig. Masskollapsen från VM 2003 sitter kvar i finnarnas bakhuvuden. Med det spelövertaget Tre Kronor har haft hittils kan inte finnarnas flyt hålla i sig.

Jag sa ju det. :tungan

Dee_cati skrev:
Varför ens tänka tanken på att ta med statsministern via telefonintervju!!?? :huvet

Skitsamma, nu får jag tracka polaren i all framtid för det här! Förbannade finnjävle som inte kan erkänna slaget. "inget att snacka om finnarna gjorde sin sämsta match och sveriges sin bästa....då är det rättvist att sverige vinner"
så säger han just nu :rofl

Han verkar vara klyftig din polare......det ÄR inget att snacka om sverige spelade som bäst i den matchen som gällde mest....finnarna kom inte upp till samma klass dom haft tidigare :arsele

funeral skrev:
Han verkar vara klyftig din polare......det ÄR inget att snacka om sverige spelade som bäst i den matchen som gällde mest....finnarna kom inte upp till samma klass dom haft tidigare :arsele
Vilket jävla skitsnack; finnjävlarna hade absolut ingenting mer att ge.

funeral skrev:

Snarare tvärtom, Sverige höjde sig något fruktansvärt medans finland stog och stampade på samma ställe som tidigare. Du kan inte göra bort dig på ett publikt forum OCKSÅ! :7peta

Måste vara jobbigt att som finländare inte kunna ta en förlust, att hela tiden behöva skylla ifrån sig på annat.

Det är som jag läste en gång för längesedan. När det skiter sig knyter svensken näven i fickan och jobbar på, medans finnen tar till spriten. Inom hockey är det ännu mer uppenbart.

funeral skrev:
Eftersom du joinade idag, och det här är ditt enda inlägg så kan jag sätta min högerhand på att du är en flaim.

fy fan

KalleNorton skrev:
Eftersom du joinade idag, och det här är ditt enda inlägg så kan jag sätta min högerhand på att du är en flaim.

fy fan

McB skrev:
Måste vara jobbigt att som finländare inte kunna ta en förlust, att hela tiden behöva skylla ifrån sig på annat.

Det är som jag läste en gång för längesedan. När det skiter sig knyter svensken näven i fickan och jobbar på, medans finnen tar till spriten. Inom hockey är det ännu mer uppenbart.

Skyller inte infrån mig, sverige spelade bättre idag det är det som räknas

Last edited:
Dee_cati skrev:
Snarare tvärtom, Sverige höjde sig något fruktansvärt medans finland stog och stampade på samma ställe som tidigare. Du kan inte göra bort dig på ett publikt forum OCKSÅ! :7peta

Jag bryr mig inte vad en som inte är intresserad av sport eller inte sett finlands övriga matcher säger :7peta

McB skrev:
Och Finland spelade sämre än vanligt? :rolleyes:

bra....hur kom du fram till den slutsatsen?

funeral skrev:
Jag bryr mig inte vad en som inte är intresserad av sport eller inte sett finlands övriga matcher säger :7peta

Du griper ur tomma luften, men som Mcb säger så kryper finnarna inte till korset utan de tar till spriten :hihi
Lägg ner nu iaf, det känns som att det bara finns en förlorare.

McB skrev:
Och du påstår att du inte försöker komma med bortförklaringar? Patetiskt är bara förnamnet.

Vad är det för fel på dig? :confused: Kallar du det bortförklaring? SVERIGE VANN RÄTTVIST FÖR DOM VAR BÄTTRE I DAGNES MATCH.....FATTA!
Har alltid Sverige spelat på topp när dom fått stryk?

Dee_cati skrev:
Du griper ur tomma luften, men som Mcb säger så kryper finnarna inte till korset utan de tar till spriten :hihi
Lägg ner nu iaf, det känns som att det bara finns en förlorare.

Japp lika bra att lägga ner...går inte att diskutera med miffon

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...