Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Depåbitchen skrev:Så jävla skönt!![]()
Men nu kommer hälftten av Eskilstunas befolkning (Det är sant. Nästan halva stan består av finnar.) deppa länge länge länge.![]()
Dee_cati skrev:Förbannade finnjävle som inte kan erkänna slaget. "inget att snacka om finnarna gjorde sin sämsta match och sveriges sin bästa....då är det rättvist att sverige vinner"
så säger han just nu![]()
Dee_cati skrev:Det är ju det som gör det ännu bättre, att få sparka på dem som ligger ner! Hacka på alla finnar ni ser, för de hade gjort likadant![]()
Victor skrev:Är det här tråden för infantila sportfånar som gör primärskrik över en medalj i os?
Victor skrev:Är det här tråden för infantila sportfånar som gör primärskrik över en medalj i os?
McB skrev:Det ordnar sig. Masskollapsen från VM 2003 sitter kvar i finnarnas bakhuvuden. Med det spelövertaget Tre Kronor har haft hittils kan inte finnarnas flyt hålla i sig.
Dee_cati skrev:Varför ens tänka tanken på att ta med statsministern via telefonintervju!!??![]()
Skitsamma, nu får jag tracka polaren i all framtid för det här! Förbannade finnjävle som inte kan erkänna slaget. "inget att snacka om finnarna gjorde sin sämsta match och sveriges sin bästa....då är det rättvist att sverige vinner"
så säger han just nu![]()
Vilket jävla skitsnack; finnjävlarna hade absolut ingenting mer att ge.funeral skrev:Han verkar vara klyftig din polare......det ÄR inget att snacka om sverige spelade som bäst i den matchen som gällde mest....finnarna kom inte upp till samma klass dom haft tidigare![]()
funeral skrev:Han verkar vara klyftig din polare......det ÄR inget att snacka om sverige spelade som bäst i den matchen som gällde mest....finnarna kom inte upp till samma klass dom haft tidigare![]()
Eftersom du joinade idag, och det här är ditt enda inlägg så kan jag sätta min högerhand på att du är en flaim.funeral skrev:Han verkar vara klyftig din polare......det ÄR inget att snacka om sverige spelade som bäst i den matchen som gällde mest....finnarna kom inte upp till samma klass dom haft tidigare![]()
KalleNorton skrev:Eftersom du joinade idag, och det här är ditt enda inlägg så kan jag sätta min högerhand på att du är en flaim.
fy fan
McB skrev:Måste vara jobbigt att som finländare inte kunna ta en förlust, att hela tiden behöva skylla ifrån sig på annat.
Det är som jag läste en gång för längesedan. När det skiter sig knyter svensken näven i fickan och jobbar på, medans finnen tar till spriten. Inom hockey är det ännu mer uppenbart.
funeral skrev:Skyller inte infrån mig, sverige spelade bättre idag det är det som räknas
Dee_cati skrev:Snarare tvärtom, Sverige höjde sig något fruktansvärt medans finland stog och stampade på samma ställe som tidigare. Du kan inte göra bort dig på ett publikt forum OCKSÅ!![]()
McB skrev:Och Finland spelade sämre än vanligt?![]()
funeral skrev:bra....hur kom du fram till den slutsatsen?
funeral skrev:Jag bryr mig inte vad en som inte är intresserad av sport eller inte sett finlands övriga matcher säger![]()
McB skrev:Och du påstår att du inte försöker komma med bortförklaringar? Patetiskt är bara förnamnet.
Dee_cati skrev:Du griper ur tomma luften, men som Mcb säger så kryper finnarna inte till korset utan de tar till spriten![]()
Lägg ner nu iaf, det känns som att det bara finns en förlorare.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |