Sverige Mot Guld!

t-rex skrev:
Svider det verkligen så jävligt att du kände dig tvungen att registera dig på ett forum där du

1. är inkompetent
2. gnäller som en 5-åring
3. gång på gång framställer dig själv som en komplett idiot?

Du ger onekligen begreppet självplågeri en helt ny dimension. Fascinerande patetisk.

Edit; Nu inser inte du exakt hur kul detta är, men när till och med ukkinukki, ovanför dig, gör ett inlägg som är mer läsvärt än ditt... Ja, då har du inte lyckats så bra....

1.Varför är du då så korkad att du läser mina inlägg
2.Varför är du då så korkad att du kommenterar mina inlägg
3.Varför är du då så korkad att du ens bryr dig överhuvudtaget?
4.Vart nånstans har jag gnällt???????????????????????????????????????????
5.Det svider inte, jag har skrivit i 6 inlägg att sverige var bättre, och att dom vann matchen där allt gällde, helt välförtjänt.
6.Jag undrar vem i helvete som framställer sig som en riktig jävla idiot, som kommer med beskyllningar du inte vet ett skit om.
7.Jag tycker DU är den största idioten på detta forum.

funeral skrev:
1.Varför är du då så korkad att du läser mina inlägg
2.Varför är du då så korkad att du kommenterar mina inlägg
3.Varför är du då så korkad att du ens bryr dig överhuvudtaget?
4.Vart nånstans har jag gnällt???????????????????????????????????????????
5.Det svider inte, jag har skrivit i 6 inlägg att sverige var bättre, och att dom vann matchen där allt gällde, helt välförtjänt.
6.Jag undrar vem i helvete som framställer sig som en riktig jävla idiot, som kommer med beskyllningar du inte vet ett skit om.
7.Jag tycker DU är den största idioten på detta forum.

Vill du ha en bulle? :pannkyss

Bara att gratulera. Det svenska spelet tog sig efter hand :)

Däremot är det lite tragiskt att de dammar av Nick Borgen och släper honom till Medborgarplatsen. Där han dessutom får dra "We are all the winners". Men men, det är ju inte så ofta vi vinner OS-guld. Å andra sidan, oftare än Finland.

Det här verkar vara en typisk snacka-om-sverige-mot-finland-i-ishockey-OS-final-men-som-urartar-i-pajkastning-tråd.

:corn

Victor skrev:
Jag vet inte men kan det vara så att du anser dom flesta här vara idioter?

Mer eller mindre...JA.....men nu får jag tacka för mig, jag skulle väl förstås bett tusen gånger om ursäkt efter mitt första inlägg, rätta mig i ledet, säga och göra som alla andra säger åt mig att göra, vara en inställsam patetisk fjolla som får lön den 25 varje månad.Men eftersom det inte faller mig i smaken så tack och hej allihopa...har trots allt haft ganska kul :fyllisar

funeral skrev:
vara en inställsam patetisk fjolla

Vill du ha en ballong?
Det är inte lätt att vara nere med en ballong!
poohblln.gif

hållundan skrev:
Däremot är det lite tragiskt att de dammar av Nick Borgen och släper honom till Medborgarplatsen. Där han dessutom får dra "We are all the winners". Men men, det är ju inte så ofta vi vinner OS-guld. Å andra sidan, oftare än Finland.

Jag var där 2 minuter, patetiskt var det, InFlames, HellaCopters eller band kunde de väl ta dit ifall det ska bli nåt, iofs är jag ingen sportfåne så de kan gott spela på andra tillställningar :)

Lyfter tråden lite ifall någon stackars finne har glömt att dom förlorade finalen. :rolleyes:
Måste ju påminna om att Sverige vann med 3-2! :yoparty

För intresseklubben finns det att notera att cirka 3.5 miljoner svenska tvtittare såg matchen. :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti