Sverige idag..

Kom ihåg MC-snuten som drog allt han kunde i fel riktning på motorvägen i Umeå för att haffa några deltagare i Umeå Open(?) för ett gäng år sen.
Edit: hittade lite info
 
Last edited:
Kom ihåg MC-snuten som drog allt han kunde i fel riktning på motorvägen i Umeå för att haffa några deltagare i Umeå Open(?) för ett gäng år sen.
Edit: hittade lite info

Kör polismannen mot trafiken så är det ju fane mig han som borde blivit fälld.
 

Ökad intolerans mot hbtqi i skolan – utbildare och lärare larmar​

från dn.se
1762416482611.png
Men dn har ingen förklaring till varför ????? Dn Haattar runt het gröt ?
 
Last edited:

Ökad intolerans mot hbtqi i skolan – utbildare och lärare larmar​

från dn.se
View attachment 522722
Men dn har ingen förklaring till varför ????? Dn Haattar runt het gröt ?

Det måste vara någon speciell grupp som är extra intoleranta, för generellt sett så verkar ju ungdomen nuförtiden jävligt obrydd om sina kompisars sexuella preferenser.
 

Tyvärr låst artikel, men sammanfattningsvis så friar Hovrätten en 20-åring för anstiftan till mord. 8 år i Fängelse omvandlas till 21 dagar för något narkotika brott. Han lejde en 14-åring för att skjuta en kille. Men man hittade bara tomhylsor och inga kulor så då anser Hovrätten att man inte vet att 14-åringen siktade på det tilltänkta offret. Så då är det alltså numera tillåtet att leja någon som går runt och skjuter lite random i ett bostadsområde!?? Vart fan är vi på väg.
 
Det måste vara någon speciell grupp som är extra intoleranta, för generellt sett så verkar ju ungdomen nuförtiden jävligt obrydd om sina kompisars sexuella preferenser.
Och vem som är elefanten i rummet törs DN. inte skriva, det vore ju hets mot folkgrupp.
 
Och vem som är elefanten i rummet törs DN. inte skriva, det vore ju hets mot folkgrupp.
Nog för att vissa geografiska områden har lite negativ inställning till hbt, men deras trams det senaste årtiondet har ju även gjort att folk överlag tröttnat på dem. I amerikatt så har ju till och med hb börjat göra slut med de andra bokstäverna i soppan.
 
Och vem som är elefanten i rummet törs DN. inte skriva, det vore ju hets mot folkgrupp.
Nu var det i Angered - inte så svårt att gissa om det var en mammut eller en elefant från varmare trakter.
Ändå imponerande att det funkar? med kvinnliga lärare i det området.
 
Ändå imponerande att det funkar? med kvinnliga lärare i det området.
Kompisens flickvän är lärare och när hon var nyexaminerad så blev hennes första jobb på en skola med en massa flykting"barn".
Dom hade en tolk med sig hela tiden i klassrummet. Många gånger så sa "barnen" något som tolken inte berätta till henne. Tillslut så frågade hon tolken efter en lektion när dom var ensamma vad dom hela tiden säger till henne som tolken inte översatte.

Tolken vägrade först berätta men efter ett tag så berättar han. Det var hela tiden vilken svensk hora hon var och hur dom på olika sätt skulle våldta henne. Hur dom skulle slakta en blond hora som hon.Hur hon som kvinna skulle försöka lära dom något. Dom hade inte något intresse av att överhuvudtaget ta in något eller lära sig något.

Hon hade tur och fick snabbt ett vanligt lärarjobb på en riktig skola.
 
Vet inte om man ska ta upp det i den här tråden eller tråden för stötande skämt men nog är det komiskt när statliga bidragspengar går till att hyra in svartarbetare utan arbetstillstånd.

15 misstänkta brott mot utlänningslagen efter insatsen på Stegra. Flera personer utan arbetstillstånd kunde inte omhändertas på grund av brist på förvaringsplatser.

 
Både EU och svenska staten har skjutit till 250 miljoner Eur vardera, men dom har väl inte fått allt utbetalt ännu, så några månader till går det nog att driva hypen.
 
Vet inte riktigt vart man ska lägga denna, men visst är den relevant för Sverige också om man tänker ett par steg längre än ett...


Till råga på allt så behöver hjälten dela soffa med två ormar som med kluvna tungor låtsas dela hans värderingar och moral, vidrigt :zpy

Jag har länge sagt att storbritannien inte är ett land längre, tråkigt att ha rätt men men :tummenner
 
Last edited:
Vet inte om man ska ta upp det i den här tråden eller tråden för stötande skämt men nog är det komiskt när statliga bidragspengar går till att hyra in svartarbetare utan arbetstillstånd.



I klass med städning hos (s) Magdalena Andersson
och i linje med
 
Alltså det där Stegra, vad är det egentligen om man ska koka ner det till få ord - är det dyrare men sämre stål? Jag ställde frågan till gpt:

1762684174565.png
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top