Må så vara men här är självklart en hund begraven.Diverse hudproblem behandlas med testosteronkräm om jag inte minns fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Må så vara men här är självklart en hund begraven.Diverse hudproblem behandlas med testosteronkräm om jag inte minns fel.
Jag ser inga begravda hundar alls. Snubben har antagligen svår acne på bröstet och tänkte inte på att det kan vara dumt att lägga ungen på bröstet då.Må så vara men här är självklart en hund begraven.
Jag tror det är pappor som föder barn och liknande. Hur förklarar du annars att GxW var så snabb på pucken?Jag ser inga begravda hundar alls. Snubben har antagligen svår acne på bröstet och tänkte inte på att det kan vara dumt att lägga ungen på bröstet då.
Många föräldrar gör ju det.
De får väl hormoner i spruta eller piller, gel är en dålig leveransvektor för den sortens folk. Och de verkar ju ha tagit ungen till läkare när det sig knasigt ut i pisseriet.Jag tror det är pappor som föder barn och liknande. Hur förklarar du annars att GxW var så snabb på pucken?
Sant, en transvestit hade inte tyckt det var konstigt om en flicka fick en penis, förmodligen hade de blivit gladaDe får väl hormoner i spruta eller piller, gel är en dålig leveransvektor för den sortens folk. Och de verkar ju ha tagit ungen till läkare när det sig knasigt ut i pisseriet.
Jo, antagligen eftersom transvestiter inte är transsexuella.Sant, en transvestit hade inte tyckt det var konstigt om en flicka fick en penis, förmodligen hade de blivit glada
Det är värst vad du letar detaljer, och kan mycket, om detta område.Jo, antagligen eftersom transvestiter inte är transsexuella.
Det är värst vad du letar detaljer, och kan mycket, om detta område.
Transsexuell finns väl inte som vedertaget PK begrepp längre? Antingen är man man om man känner sig som man eller tvärtom?
PS. Klär du dig i kvinnokläder ibland?
Det är inte detaljer. Transvestiter fick man lära sig vad det var via M*A*S*H.Det är värst vad du letar detaljer, och kan mycket, om detta område.
Transsexuell finns väl inte som vedertaget PK begrepp längre? Antingen är man man om man känner sig som man eller tvärtom?
PS. Klär du dig i kvinnokläder ibland?
Vad är då en transperson jämfört med en transvestit respektive transsexuell?Det är inte detaljer. Transvestiter fick man lära sig vad det var via M*A*S*H.
Jag har flera transpersoner i min närhet, men ingen av dem klär sig i kvinnokläder. För egen del är det inihelvete ovanligt att jag bär annat än byxor och skjorta och när det händer är det skjortan som byts mot en T-shirt.
Tydligen finns det folk med mer och bättre erfarenheter i alla fall.Det finns ingen här på forumet som är mera intresserad av transvestiter än du Mackan, du tänker på transor hela dagarna verkar det som.
Transperson är som en transsexuell, men det äldre begreppet är oftast binärt.Vad är då en transperson jämfört med en transvestit respektive transsexuell?
Var hittar du dessa bekantskaper?
Jag ser en om året ungefär.
Kan du reda ut begreppen för nu är jag mer förvirrad än innan.Transperson är som en transsexuell, men det äldre begreppet är oftast binärt.
De finns där man själv rör sig, men till skillnad från transvestiter brukar transpersoner inte se utklädda ut. Du träffar säkert betydligt fler än du tror eftersom det inte alltid är uppenbart.
För att ha så starka åsikter i ett ämne framstår du som förhållandevis okunnig. Fast det kanske är det som är problemet...Kan du reda ut begreppen för nu är jag mer förvirrad än innan.
Transvestit =
Transperson =
Transsexuell =
Person med könsdysfori =
Övrigt att tillägga =
Jag har inte så starka åsikter mer än att det där är folks ensak men inget jag vill ha mig eller andra påtvingat.För att ha så starka åsikter i ett ämne framstår du som förhållandevis okunnig. Fast det kanske är det som är problemet...
Transvestit = person som gillar att klä sig i kläder som är typiska för motsatta könet. Av naturliga skäl oftast män som klär sig som kvinnor, exempelvis Eddie Izzard. De anser sig vara män.
Transperson = någon som anser att de har en annan könsidentitet än den som tilldelats vid födseln. Kan vara transman, transkvinna, ickebinär, genderfluid. Exempel Noel Filén Hammarström, Carolin Farberger, Mae Martin
Transsexuell = som transperson, men baserat på tanken om man/kvinna och inte så mycket annat. Tidigare en psykiatrisk diagnos. Används sällan idag.
Person med könsdysfori = någon som inte är överens med det kön de tilldelats, men som inte transitionerat
Övrigt att tillägga = livet är inte så jävla enkelt alla dagar i veckan.
Alla vill ha sin egen lilla nisch - det är väl därför det gått från hbt till hbtqia+ ? (frågetecknet tillhör frågan/påståendet, inte benämningen...... än så länge....Det här är lite som olika sorters sallad eller bröd, finns för många sorter. Ett tecken på välstånd som inte vet hur det skall förvaltas. Även känt som i-landsproblem.
Alla vill ha sin egen lilla nisch - det är väl därför det gått från hbt till hbtqia+ ? (frågetecknet tillhör frågan/påståendet, inte benämningen...... än så länge....)
Fast det har jag nog verkligen inte hört någon uttrycka, att den är upprörd över att någon vill känna sig erkänd som människa.Jag har lite svårt att förstå upprördheten över att alla vill kunna känna sig erkänd som människa i samhället. Nog finns det väl viktigare saker att förfasa sig över?
Identitetspolitiken är en trend bland många som kommit och gått. Innan dess var det kvinnofrågan. Innan dess arbetarna. Innan dess ofrälset. Osv. Kanske världen blev lite bättre för varje gång, kanske inte. Be kind.
Med vänlig hälsning,
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning