Sverige idag..

:rofl Synd att dom inte fick tag på vargen.

Jag blir dock alltid lika förbannad när det ska skjutas vargar i stan men när vargen springer mellan husen i min by så är det bara pitoreskt.

Varför får inte vargen bo i stan? Alla stadsbor verkar ju älska vargen.
Ja exakt så, i just detta fall var det väl ohållbart med brorsor-gäng som ville fånga vargen, i kampen mellan två behjärtansvärda ting (påtvingad varg och påtvingad mångkultur) kommer alltid det senare dra längsta strået.
Man kan ju bara tänka sig scenerna, någon får gärna gräva på FB och X. 😅
Har varit varg på både Lidingö och i Täby, ingen jagade, ingen fångade, tyvärr fick de strosa vidare.

Ja exakt så, i just detta fall var det väl ohållbart med brorsor-gäng som ville fånga vargen, i kampen mellan två behjärtansvärda ting (påtvingad varg och påtvingad mångkultur) kommer alltid det senare dra längsta strået.
Man kan ju bara tänka sig scenerna, någon får gärna gräva på FB och X. 😅
Har varit varg på både Lidingö och i Täby, ingen jagade, ingen fångade, tyvärr fick de strosa vidare.
Det var väll Guran med bastkjol som sprang runt där i tron om att det var Mr Walkers husdjur.

:rofl Synd att dom inte fick tag på vargen.

Jag blir dock alltid lika förbannad när det ska skjutas vargar i stan men när vargen springer mellan husen i min by så är det bara pitoreskt.

Varför får inte vargen bo i stan? Alla stadsbor verkar ju älska vargen.
VArgen kan ju dessutom hjälpa till med skadedjursbekämning, och kanske till ochmed de lite smartare råttorna!

"Jag ser här att du jobbat för kommunen..." :hihi
Jag tror i och för sig, utan att ha bemödat mig med att läsa ledaren, att detta är så lätt att alla kommunala jobb numera ges i orten och i orten blir en högre andel fiasko.
Så det är nog en riktigt elak och värdelös slutsats, dessa brorsor hade ju inte blivit mindre fiasko om de inte fick några tusen för att låtsas jobba på en badplats.

Du hörde väl till de som försvarade peth-testerna? När övergick du till att bli regimanhängare?

Du hörde väl till de som försvarade peth-testerna? När övergick du till att bli regimanhängare?
Det tror jag inte, och om jag gjorde det så var det för att irritera någon.

Däremot tycker jag att du tog i lite när du kallade the regim-vän för lägervakt eller liknande. Kanske är det minnet av det som skaver?

---> Här kan du läsa vad jag tycker om frågan, samt sök enligt nedan bild. Kan ju då också igen påpeka att SD har som vanligt rätt. 😃♥️🇸🇪

Men, kul att du roar LGBTIQHBA++ communityt på forumet, Pride month och allt. 🏳️‍🌈

1000057732.jpg

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back