Sverige idag..

Gillar inte ansatsen fullt ut då det lite andas ryss här, samt att ordet "blatte" är helt onödigt, men i sak är det lika delar sant som nedslående. Fantastiskt konto för övrigt, scrolla igenom.

View attachment 516570
Eller som när ett par hundra afghaner lämnade mynttorget för att helt sonika sätta sig på riksdagens läktare.
Hur många knivar var det där den dagen och hur svårt hade det varit att ta sig ner till ledamöterna?
De visade bara vad de kan, var och när de vill.

Eller som när ett par hundra afghaner lämnade mynttorget för att helt sonika sätta sig på riksdagens läktare.
Hur många knivar var det där den dagen och hur svårt hade det varit att ta sig ner till ledamöterna?
De visade bara vad de kan, var och när de vill.
Ja, vilket aldrig hade tillåtits om det var etniska svenskar utan vänsteragenda.

Intressant från SVT. Att svenskar är mer negativa till USA än vad andra länders medborgare är, kan det bero på varifrån vi får informationen och hur den vinklas??
View attachment 516617

Du tänkte att svenskar inte har tillgång till Internet?

Jag tror hellre att svenskar generellt är bättre på att värdera information än genomsnittet, kombinerat med att många vet ingenting om USA och likställer landet med den sittande presidenten…

Jag tror att det är ganska många svenskar som värderat Trumpadministrationen mycket lågt helt utan att ha behövt hjärntvättas av den hemska vänstermediekonspirationen.

Med vänlig hälsning,

Intressant från SVT. Att svenskar är mer negativa till USA än vad andra länders medborgare är, kan det bero på varifrån vi får informationen och hur den vinklas??
View attachment 516617
Min kära tant brukar säga att Svenskar (eller hela Norden egentligen) är lite ovanliga eftersom att vi så gärna diskuterar politik lite överallt; på fikan, på stranden, vid lunchen, på familjeträffarna så det kan nog ha med saken att göra med.

Sedan spelar nog medias presenterade bild in med, men Trump har ju gjort sitt bästa för att leva ner till bilden nu på andra vändan på posten.

Jag tror hellre att svenskar generellt är bättre på att värdera information än genomsnittet, kombinerat med att många vet ingenting om USA och likställer landet med den sittande presidenten…

Jag tror att det är ganska många svenskar som värderat Trumpadministrationen mycket lågt helt utan att ha behövt hjärntvättas av den hemska vänstermediekonspirationen.

Med vänlig hälsning,
Min uppfattning är tvärtom att svenskar troligen är världens mest indoktrinerade folk. Över ett sekel av ensidig propaganda gör att vi reflexmässigt tänker och reagerar sossigt. Tror inte man kan bli fri från det och jag avskyr att det finns också hos mig.

Min uppfattning är tvärtom att svenskar troligen är världens mest indoktrinerade folk. Över ett sekel av ensidig propaganda gör att vi reflexmässigt tänker och reagerar sossigt. Tror inte man kan bli fri från det och jag avskyr att det finns också hos mig.
Så här, reagera sossigt ?
1749727882373.png

Jag förstår vad du menar (tror jag). Men jag tycker att det räcker att vistas utomlands ganska kort tid för att bli kvitt den uppfattningen. :) Norge är ett närliggande exempel.

Det var länge sedan jag stötte på någon socialdemokrat (eller annan politiskt övertygad) i den gamla hederliga folkrörelsetappningen. Ni vet de som engagerade sig för att ANDRA skulle få det bättre. De är väl närmast utdöda nu.

Jag tror att det är sunt att makten skiftar och att politiker kompromissar fram beslut som även oppositionen kan stå för om de vinner nästa val. Gå mer mot mitten, odla inte konflikter i onödan utan sök ett så brett samförstånd som möjligt. Och håll dårarna borta.

Med vänlig hälsning,

Med vänlig hälsning,
Du är ju kanske det bästa exemplet på hur normalbegåvade människor kan bete sig helt sinnessjukt efter en mediekampanj.

Du tror fortfarande på en rad bevisade lögner, samt vägrar att inse och/eller erkänna det.

View attachment 516722
Efter att ha läst Lasse Wierups böcker Gangsterparadiset och Maffiakontraktet har jag inte direkt högre förväntningar på en och annan etnisk/klanbaserad folkgrupp.

Läsvärd författare. Har ni inte läst, så börja med Svensk maffia och läs hans böcker i kronologisk ordning. En evolution av organiserad brottslighet i landet klarnar.

Är "unga" en ras?

Då är det väl ännu mer rasistiskt att påstå att alla "unga" i socialtjänstens vård är icke-svenska, och att det därför skulle vara rasistiskt att illustrera dom med apor?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show