Sverige idag..

(S)hamas i Uppsala förnekar sig inte, en röst på sossarna är en röst våldtäkt, tortyr, gisslantagning, mord!!!!

View attachment 499336
(Tack Bela för att du vågade ta en bild)
Kan också vara…Ducati.😱

Nä.

Undrar hur det blir när det går upp för dem vad det innebär att göra sig till ”kompis” med dessa? Hur tror de att deras ömma känslor och föreställningar kommer att besvaras?

Last edited:
Imorgon inrättas Sveriges första säkerhetszon.
Detta efter dubbelmorden i Norrköping i natt.
Kommer det ge något tro?

Imorgon inrättas Sveriges första säkerhetszon.
Detta efter dubbelmorden i Norrköping i natt.
Kommer det ge något tro?
Det är ju en sådan fråga det är svårt att få svar på, inget lär hända i den zonen, om det hade gjort det får vi nu inte veta.

Jag saknar ord, inte ofta det händer men här kan jag bara konstatera och i tysthet nicka. Hörde han blev skjuten, var det ett vådaskott eller en ärlig jaktolycka?

Var det han som studerade till kyrkomusiker på konservatoriet i Mamlö?

Ingenting säkert men att vi har denna kriminalitet drabbar oss alla, även om ingen saknar just honom
Verkar ju som att vissa saknar honom, läste någonstans att han ansågs vara en av "Sveriges största rappare"... Personligen hade jag aldrig ens hört talas om honom förrän jag hörde att han blivit skjuten och att det ska ha kopplingar till gängkriminalitet, så det verkar ju inte handla om något annat än en wannabe-gangster som fick känna på gangsterlivet på riktigt... Känns inte som någon större förlust, är väl snarare skönt att buset tar kål på varandra för omväxlings skull istället för att oskyldiga förbipasserande drabbas.

Verkar ju som att vissa saknar honom, läste någonstans att han ansågs vara en av "Sveriges största rappare"... Personligen hade jag aldrig ens hört talas om honom förrän jag hörde att han blivit skjuten och att det ska ha kopplingar till gängkriminalitet, så det verkar ju inte handla om något annat än en wannabe-gangster som fick känna på gangsterlivet på riktigt... Känns inte som någon större förlust, är väl snarare skönt att buset tar kål på varandra för omväxlings skull istället för att oskyldiga förbipasserande drabbas.
Helt fel.
En sådan här brottslighet kostar samhället massor i direkta kostnader och oöverskådliga indirekta kostnader i form av minskad tillgänglighet av vård, rättsstat, sociala insatser etc som nu hederligt folk berövas.

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back