Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan också vara…Ducati.(S)hamas i Uppsala förnekar sig inte, en röst på sossarna är en röst våldtäkt, tortyr, gisslantagning, mord!!!!
View attachment 499336
(Tack Bela för att du vågade ta en bild)
Är Kina med i EU? Jag tror att man kan leva ett fullgott liv utan EU faktiskt.I den värld vi lever i nu så är högre ekonomiskt välstånd lika med större frihet och personlig självständighet.
Och EU ger oss större ekonomiskt välstånd.
Tror du man har personlig frihet i Kina?Är Kina med i EU? Jag tror att man kan leva ett fullgott liv utan EU faktiskt.![]()
Nej men man kan bevisligen exportera rätt mycket utan att vara med i EU. Jag förstod inte att vi diskuterade personlig frihet just nu.Tror du man har personlig frihet i Kina?![]()
Det är ju en sådan fråga det är svårt att få svar på, inget lär hända i den zonen, om det hade gjort det får vi nu inte veta.Imorgon inrättas Sveriges första säkerhetszon.
Detta efter dubbelmorden i Norrköping i natt.
Kommer det ge något tro?
Då får du nog läsa om det du citerade.Nej men man kan bevisligen exportera rätt mycket utan att vara med i EU. Jag förstod inte att vi diskuterade personlig frihet just nu.
Varför fan skulle jag behöva läsa innan jag skriver?Ja man behöver ju inte gå all in men en sådan debatt är som bekant omöjlig i Sverige.
..tråkigt. verkligen.
Är det en väskryckare?
Jo men det är det faktiskt, av tiotalet skäl...tråkigt. verkligen.
Vad skiljde den snubben ifrån övriga rapkriminella artister?Jo men det är det faktiskt, av tiotalet skäl.
Ingenting säkert men att vi har denna kriminalitet drabbar oss alla, även om ingen saknar just honomVad skiljde den snubben ifrån övriga rapkriminella artister?
(Försök bara att slå hål på mina fördomar om den genren, jag undviker rap/hiphop etc)![]()
Verkar ju som att vissa saknar honom, läste någonstans att han ansågs vara en av "Sveriges största rappare"... Personligen hade jag aldrig ens hört talas om honom förrän jag hörde att han blivit skjuten och att det ska ha kopplingar till gängkriminalitet, så det verkar ju inte handla om något annat än en wannabe-gangster som fick känna på gangsterlivet på riktigt... Känns inte som någon större förlust, är väl snarare skönt att buset tar kål på varandra för omväxlings skull istället för att oskyldiga förbipasserande drabbas.Ingenting säkert men att vi har denna kriminalitet drabbar oss alla, även om ingen saknar just honom
Helt fel.Verkar ju som att vissa saknar honom, läste någonstans att han ansågs vara en av "Sveriges största rappare"... Personligen hade jag aldrig ens hört talas om honom förrän jag hörde att han blivit skjuten och att det ska ha kopplingar till gängkriminalitet, så det verkar ju inte handla om något annat än en wannabe-gangster som fick känna på gangsterlivet på riktigt... Känns inte som någon större förlust, är väl snarare skönt att buset tar kål på varandra för omväxlings skull istället för att oskyldiga förbipasserande drabbas.
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!