uncletom
Gudomlig sporthojare
Som man "korrigerade" genom att lobotomera?Tycker det är diskriminerande att ni säger byta kön, det heter korrigera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som man "korrigerade" genom att lobotomera?Tycker det är diskriminerande att ni säger byta kön, det heter korrigera.
Jag är i kvalet om en smärre korrigering, något längre och grövre vore bra iom att käringen blev glappare!Tycker det är diskriminerande att ni säger byta kön, det heter korrigera.
Jag är i kvalet om en smärre korrigering, något längre och grövre vore bra iom att käringen blev glappare!
Tyvärr funkar inte det, min psykbrytare vill inte identifiera sig som trängre, kan tydligen göra ont mentalt.Du kan väl identifiera dig som välutrustad så är väl problemet löst?
Tyvärr funkar inte det, min psykbrytare vill inte identifiera sig som trängre, kan tydligen göra ont mentalt.
Testade 2'a alternativet och då kallar hon mig för "Pain in the ass"!

Visst - Göteborg är fullständigt kass att cykla i. Cykelbanor som upphör, cykelbanor som diagonalar över spårvagnsspår, cykelbanor som skall samsas med telefonpratande feta tvillingmammor med barnvagn.Göteborg och för all del Hela Sverige enligt C-Partiet. Så gillar du tillverka, åka eller köra Bil. Dags sluta rösta på C-partiet. (C) är emot dina intressen !
View attachment 496950
Citat: ”Vi har förstört våra städer”
Västlänken är Göteborgspolitikernas ide att försöka bygga tunnelbana i lera. Ett Projekt som för oss Göteborgare gör att Hallandsåstunneln framstår som ett ytterst seriöst genomfört projekt, omgivna som vi Göteborgare är av stora diken i leran. Det går inget vidare, pengarna slut och Regionen vill inte betala mer så det står still .......![]()
Trafikpolitiken i Göteborg totalsågas: ”Förstört våra städer”
Det rödgröna styret i Göteborg sågas för att ha en bristande trafikpolitik. Anledningen är att Socialdemokraterna skakas av handlingsförlamning efter hanteringen av Västlänken och trängselskatten, menar Centerpartiet. – De har hamnat i något slags Romina Pourmokhtari-syndrom, säger Kristoffer...www.gp.se
Jisses, ska vi verkligen börja med den där skiten?
Transpersoner är en extremt liten minoritet, och att göra om hela samhället för att föda en psykisk sjukdom är inte sunt. Låt dem självstympa och hålla på, men att låta en grupp kosta samhället så extremt mycket är inte vettigt.
Ta USA som skrämmande exempel, där kvinnor börjat hoppa av idrott för att de måste tävla mot män. Eller där transkvinnor våldtar kvinnor på toaletterna på skolor, och skolorna mörkar att det hänt för att det är politiskt giftigt.
Håll skiten borta, vi har nog med problem för att inte behöva skapa ännu mer på eget bevåg.
Vill transfolket hålls med idrott kan de starta egna serier, och så kan transmän använda männens omklädningsrum och transkvinnorna kvinnornas, eftersom att de är de enda där. Fast det blir ju inga lagsporter då, eftersom att de är för få för att få till ett fullt lag, än mindre två.

Inte så konstigt, vill de inte blöda resten av tänkande väljare till SD måste de stoppa det här och statuera exempel med sin ledare.
Njae, grejen är väl att moderaterna är förbannade på Kristersson för att han ville höja åldersgränsen i lagen. Eller har jag fel där?Inte så konstigt, vill de inte blöda resten av tänkande väljare till SD måste de stoppa det här och statuera exempel med sin ledare.
One law to much!Helt oförståeligt att det här är kullen som Kristersson vill klättra upp och dö på.![]()
![]()
Att köra bil i Göteborg är riktigt spännande. Jag hamnade på Hisingen två gånger och fick ta hjälp av en taxi att hitta in till en konferensanläggning mitt i centrum, för det var spårvagnar och vägarbeten överallt som gjorde det omöjligt att ens följa GPS:en. Jag vete sjutton hur de lyckats så fantastiskt...Visst - Göteborg är fullständigt kass att cykla i. Cykelbanor som upphör, cykelbanor som diagonalar över spårvagnsspår, cykelbanor som skall samsas med telefonpratande feta tvillingmammor med barnvagn.
Staden är också kass för motorcyklar o bilister, men det är knappast bilarnas fel. Enda förlåtande är att det finns ett fåtal gratisparkeringar för 0,001% av alla motorcyklar (och andra registrerade tvåhjulingar).
Att inte rösta på centern är självklart, men inte f-n kommer trafikmiljön bli bättre för det.
Nja, jag uppfattar inte som att det finns en massa moderater som skulle föredra en 16-årsgräns och nu är arga på Kristersson för att han öppnat för en 18-årsgräns. Det är snarare så att det pyr ett stort internt missnöje mot hela förslaget, samtidigt som det funnits en partipiska som gjort att man inte vågat uttrycka det missnöjet. När Kristersson nu gjort uttalanden för att distansera sig från förlaget blir det en subtil signal om att det är ok att vara kritisk mot förslaget, så nu öppnas locket till tryckkokaren och missnöjet pyser ut. Tolkar det som ett sätt att skapa möjligheter för förslaget att falla, utan att behöva hamna i direkt konflikt med liberalerna.Njae, grejen är väl att moderaterna är förbannade på Kristersson för att han ville höja åldersgränsen i lagen. Eller har jag fel där?
Om det blir sådana protester mot hans förslag så lär nog flera moderater hoppa över till SD
Nja, jag uppfattar inte som att det finns en massa moderater som skulle föredra en 16-årsgräns och nu är arga på Kristersson för att han öppnat för en 18-årsgräns. Det är snarare så att det pyr ett stort internt missnöje mot hela förslaget, samtidigt som det funnits en partipiska som gjort att man inte vågat uttrycka det missnöjet. När Kristersson nu gjort uttalanden för att distansera sig från förlaget blir det en subtil signal om att det är ok att vara kritisk mot förslaget, så nu öppnas locket till tryckkokaren och missnöjet pyser ut. Tolkar det som ett sätt att skapa möjligheter för förslaget att falla, utan att behöva hamna i direkt konflikt med liberalerna.
Det man måste vara medveten om när man kör i Göteborg är att Hisingen fyller samma funktion som rännan på en bowlingbana - den fångar upp all trafik som är på väg någonstans utan att veta exakt hur.Att köra bil i Göteborg är riktigt spännande. Jag hamnade på Hisingen två gånger och fick ta hjälp av en taxi att hitta in till en konferensanläggning mitt i centrum, för det var spårvagnar och vägarbeten överallt som gjorde det omöjligt att ens följa GPS:en. Jag vete sjutton hur de lyckats så fantastiskt...
Som vanligt är SD det enda parti att lita på.Från GP.se
View attachment 496954
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|