Skitkul.Det där var ju hysteriskt roligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skitkul.Det där var ju hysteriskt roligt!
Nu i helgen skulle Arbetsmiljöutredningen rörande hur det är att arbeta med Stenevi presenteras och nu på fredag väljer Stenevi att avgå. Påminner om vad som hände i JanuariStenevi avgår?
Påminner om 2023 mars 8

Att s är så stora som de faktiskt är säger tyvärr mycket om svenska folkets samlade iq.Påminner om 2023 mars 8
![]()
Analys: Magdalena Andersson säger nej till Nato-medlemskap
Tätare försvarssamarbete med Finland och USA, militärt stöd av EU i händelse av krig och en fortsatt upprustning av det svenska försvaret. Så vill regeringen klara det svåra säkerhetspolitiska läget efter Rysslands angrepp på Ukraina. Däremot säger regeringen fortsatt nej till ett Nato-medlemskap.www.svt.se
vilket Magdalena Andersson står fast vid 20 april 2023![]()
”Natomedlemskap skulle destabilisera säkerhetsläget”
En svensk ansökan om Nato-medlemskap är inte aktuell. Det uppgav statsminister Magdalena Andersson (S) under en pressträff på tisdagseftermiddagen. – I det här läget skulle vi ytterligare destabilisera läget i Europa.www.svt.se
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/andersson-star-fast-vid-natouttalande 20 april
följt av mindre än en månad senare
![]()
Sverige ska ansöka om medlemskap i Nato
Regeringen har beslutat att Sverige ska söka medlemskap i Nato, uppger statsminister Magdalena Andersson på en pressträff idag.www.svt.se
Påminner också om löftet till Kurdiskan i Riksdagen om stöd till Kurderna,
Det gällde helt plötslit bara en Mandatperiod.
Precis som löftet om EU's lägst Arbetslöshet som snabbt blev att det är bra Många söker sig ut på Arbetsmarknaden.
Det är lika bra att såsarna börjar vänja sig, de kommer förlora många väljare/mandat till nyans i framtiden.Påminner mig omDet där var ju hysteriskt roligt!
Själv såg jag det komma av några skälExakt överallt dit det flyttar muslimer blir det så här polariserat och nya främmande konflikter uppstår. Helt uppenbart för alla som kan tänka själv, så står sjuklövern och ojar sig om att de inte såg det komma.
Hur kommer det sig tror ni att vissa såg det komma, allmänt högre intelligens, mer verklighetsnära leverne, bildning, cynism?
Jag håller med. När man hälsar på bekanta här i Sverige."Man får taga seden, dit man kommer" fick jag lära mig som barn.
Nä, det är väl mer "when in Rome, do as the Romanians" när svenskar bildar grupper på andra ställen också.Jag håller med. När man hälsar på bekanta här i Sverige.
Men svenskar tar inte seden dit dom kommer när dom flyttar till Afrika eller Mellanöstern.
Om svenskarna är några stycken.
Är du däremot ensam eller kanske två så gör man som där man är.
Min erfarenhet .....
Rakryggat och bra av riksdagsledarmoten!Sverige idag V-partist utbuad .... ta och kolla igenom filmen ....
![]()
Riksdagsledamot ska tala på demonstration – buas ut och blir fråntagen micken
I lördags hölls en demonstration för Palestina i Uppsala. Vänsterpartiets riksdagsledamot Ilona Szatmári Waldau inbjuden för att tala.www.expressen.se
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |