Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Det var väl anmälningsbenägenheten som ökat va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Paulina Neuding skrev bra i SvD igår. Hon ger som vanligt lite intrycket av en skrämd råget men är ändå nykter.Sett utifrån Financial Times, det här var 2020, mycket bättre nu 2023 ?
View attachment 492137
![]()
Socialpolitiken mot gängen har misslyckats
Resursbristen inom socialtjänsten handlar i hög grad om dysfunktionell organisation och byråkrati. Den nedåtgående förtroendespiralen spelar kriminella, extremister och klaner rakt i händerna.www.gp.se
Notera även alla hemska människors hatobjekt Ungern och Polen.Den röda fina stapeln är en konsekvens utav vadå?
importDen röda fina stapeln är en konsekvens utav vadå?
Eller Schweiz som jag inte ens ser här - ett land där folk efter fullbordad värnplikt tar med sin automatkarbin hem och förvarar och övar med, för att hålla hög beredskap.Notera även alla hemska människors hatobjekt Ungern och Polen.
Du skulle triggervarnat. Nu måste jag sätta mig i en istunna och djupandas.Lyssna från 32:15.
![]()
Studio Ett tisdag 21 november | Studio Ett | Sveriges Radio
Vapenvila nära i Gaza. Miljövänliga batterier. Litauen bygger smart elnät. Just stop oil. Utredning om skärpta krav på hederligt levnadssätt. 60 år sen Kennedy sköts. Julmatsundersökning. Kina vill medla mellan Israel och Hamas. Euromajdan.sverigesradio.se
Varför mår Sverige så dåligt? För att vi har detta samhällsklimat.
Stängde ner då jag hörde "...för återställ våtmarkerna...". Kan inte göra så mot mig själv att lyssna vidare.Du skulle triggervarnat. Nu måste jag sätta mig i en istunna och djupandas.
Var tvungen att blockera sverigesradio.se i min router efter det där.Stängde ner då jag hörde "...för återställ våtmarkerna...". Kan inte göra så mot mig själv att lyssna vidare.
Borde vi inte dika ur minst en våtmark varje gång dom klistrar fast sig på gatan eller någon tavla? ?Stängde ner då jag hörde "...för återställ våtmarkerna...". Kan inte göra så mot mig själv att lyssna vidare.
Köttätare dikar ur våtmark. Det skulle se ut det...Borde vi inte dika ur minst en våtmark varje gång dom klistrar fast sig på gatan eller någon tavla? ?
Det skulle få dom att tänka om rätt fort! ?Köttätare dikar ur våtmark. Det skulle se ut det...
Varför inte bara låta dem vara där. Ingen tar loss dem, ingen kommer med mat? Då klistrar nog inte nästa fast sigBorde vi inte dika ur minst en våtmark varje gång dom klistrar fast sig på gatan eller någon tavla? ?
Varför inte bara låta dem vara där. Ingen tar loss dem, ingen kommer med mat? Då klistrar nog inte nästa fast sig
Borde vi inte köra över dom varje gång dom klistrar fast sig på gatanBorde vi inte dika ur minst en våtmark varje gång dom klistrar fast sig på gatan eller någon tavla? ?
Javars.Borde vi inte köra över dom varje gång dom klistrar fast sig på gatan
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |