Sverige idag..

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
De har hunnit tänka till hur de ska agera nu.
Normalt är en person ansvarig för den förstörelse den skapar. "Vissa" är dock lite mer befriade från sitt agerande och den förstörelse de skapar är egentligen någon annans ansvar/någon annans fel. De här personerna i "utsatta grupper" är ju egentligen offren här.

Åsiktskorridor/värdegrund/ideologi osv...
Ja, och dessutom såg de väl att det inte gick att mörka.
Tack Kent Ekeroth, Chang Frick mfl
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Polisen får 100% skylla sig själva, orkar inte höra deras skälvömkan.
Skjut eller håll käft.
Frågan är vad de gör när pack går bärsärkargång simultant i varenda stad, tätort, t o m byhåla? Buset strategiskt utplacerade över hela riket, vilket jag alltid varnat för med devisen; "Det går inte att genomföra en invasion så effektivt som när landet självt placerar ut de som vill förgöra oss i varenda håla från norr till söder, öst till väst, med koncentrat i våra större städer". När det inte går att backa och invänta "resurs" från andra ställen, som då blir helt utan polisnärvaro, då kommer allt "vadvardetvisa" och det blir bestialiskt.

De skulle åtminstone gjort processen kort när antisemiterna härjade vid baltiska hallen 2009. Tror vatten hade löst det. Genomblöta, frusna och på isgata tror jag inte de hade uthärdat så värst länge och det hade sänt en signal som knappast kan missförstås.

Ju mer de som skulle utgöra våldskapitalet backat, desto starkare känner sig de lättkränkta huliganerna. Det är en helt annan mentalitet, vilket jag dessvärre fått se på nära håll. Allt har blivit värre sen dess.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Frågan är vad de gör när pack går bärsärkargång simultant i varenda stad, tätort, t o m byhåla? Buset strategiskt utplacerade över hela riket, vilket jag alltid varnat för med devisen; "Det går inte att genomföra en invasion så effektivt som när landet självt placerar ut de som vill förgöra oss i varenda håla från norr till söder, öst till väst, med koncentrat i våra större städer". När det inte går att backa och invänta "resurs" från andra ställen, som då blir helt utan polisnärvaro, då kommer allt "vadvardetvisa" och det blir bestialiskt.

De skulle åtminstone gjort processen kort när antisemiterna härjade vid baltiska hallen 2009. Tror vatten hade löst det. Genomblöta, frusna och på isgata tror jag inte de hade uthärdat så värst länge och det hade sänt en signal som knappast kan missförstås.

Ju mer de som skulle utgöra våldskapitalet backat, desto starkare känner sig de lättkränkta huliganerna. Det är en helt annan mentalitet, vilket jag dessvärre fått se på nära håll. Allt har blivit värre sen dess.
Inget av det vi ser idag eller igår är ett problem att lösa, det är ett val bort.

Tills dess kan polisen gott lida, fan vad jag inte bryr mig. Jag bryr mig om civila som drabbas, inte poliser i mental och fysisk fosterställning.

Det här är bästa tänkbara valarbete. Kan dock hänga ihop delvis med Ryssland, de eldar på muslimerna parallellt med den danska pedofilen. Smart.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Inget av det vi ser idag eller igår är ett problem att lösa, det är ett val bort.

Tills dess kan polisen gott lida, fan vad jag inte bryr mig. Jag bryr mig om civila som drabbas, inte poliser i mental och fysisk fosterställning.

Det här är bästa tänkbara valarbete. Kan dock hänga ihop delvis med Ryssland, de eldar på muslimerna parallellt med den danska pedofilen. Smart.
Tror inte vi kan räkna med att ha så mycket tid tillgodo, än mindre med händelseutvecklingen i närområdet. Sen tror jag inte det blir något val och om det blir så blir det hårt villkorat. Hoppas få äta upp de orden, med sås och lingon.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Tror inte vi kan räkna med att ha så mycket tid tillgodo, än mindre med händelseutvecklingen i närområdet. Sen tror jag inte det blir något val och om det blir så blir det hårt villkorat. Hoppas få äta upp de orden, med sås och lingon.
Ah tänker du så? Nej men det tror jag är lugnt.
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Tror någon att det är en slump att uppviglingarna sker just nu, när NATO-frågan är het?

Andas några gånger och kolla lite mönster.
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Ja det är ju inte ditt fel att du uttrycker dig som ett arsel, men du kan lita på att jag kommer att fortsätta med att försöka vidga även dina vyer. :)

Rätt vad det är så tar du till dig av andras tankar.
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Om något möjligtvis händer utöver detta klipp är inte så viktigt utan kvinnan blir eventuellt dömd för att ha lagt ut det vi ser i just denna video.
Lagen är ju även utformad att även inkludera förtal, även om det är helt korrekta uppgifter man publicerar. Det var ju ett himla halabolo kring #metoo.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Tror någon att det är en slump att uppviglingarna sker just nu, när NATO-frågan är het?

Andas några gånger och kolla lite mönster.
Jag är öppen för konspirationsteorier, även denna.

Det är högst osannolikt att pedofilen agerar på direkt order av Ryssland, att han eldas på av troll är möjligt men finns det något bevis för det?

Att muslimerna också infiltreras av troll är möjligt, men det finns väl inget bevis för det heller?

Sådant här har hänt förut, många gånger, och kommer förstås bli värre ju fler ointegrerade/ointegrerbara muslimer vi har som bor här. Att de kommit hit pga Rysslands önskan att destabilisera oss är möjligt och en eggande tanke förstås, men vad tyder på det mer än konspirationsteoretikerna som kanske egentligen mest kommit till insikt att mångkulturellt utbyte i miljontal inte var en bra idé? De som kommit hit har inte körts fram till gränsen som i fallet med Belarus. Det är väl dokumenterat hur massinvandringen gick till.

Nåväl, om det så är Vladimir Putin som personligen skickat hit den danska pedofilen och varenda somalier och arab är handplockad av Kreml så ursäktar det faktiskt inte varför vår polis inte gör sitt jobb, och det är faktiskt huvudfrågan här.

Varför är det inte upplopp i Finland förresten, de har väl också någon NATO debatt just nu...? Har de kanske fattat andra politiska beslut än vad vi har?
 

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
Lagen är ju även utformad att även inkludera förtal, även om det är helt korrekta uppgifter man publicerar. Det var ju ett himla halabolo kring #metoo.

Det är också sjukt tycker jag. Var det inte Ebba Busch som ganska nyligen åkte dit för förtal då hon påpekade att någon tidigare begått ett brott som var korrekta uppgifter.. Jösses säger jag.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Ja det är ju inte ditt fel att du uttrycker dig som ett arsel, men du kan lita på att jag kommer att fortsätta med att försöka vidga även dina vyer. :)

Rätt vad det är så tar du till dig av andras tankar.
Nej det är ryssens fel att jag uttrycker mig som ett arsel. Hur vet jag att du inte jobbar för ryssen med att sprida helt osannolika konspirationsteorier om ryssen för att gynna dem?

Jag antar att du inte kommer komma med någon som helst bevis även i detta fallet?

Modus operandi:
- Hinta att ryssen ligher bakom utan att nämna ryssen
- Bli ombedd bevis för påståendet
- Försök med ett taffligt försök av härskarteknik som inte ens funkar i den skyddade verkstan(kommunhuset)
- Försvinna med svansen mellan benen
- Repeat

Jag vill ha mer. Bring it!
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Jag har en positiv tro på väljarna i Sverige trots att SD tagit plats i riksdagen. De inser att det är främlingsfientliga som hittat ett sätt att provocera fram kravaller och ser vem som i grunden ställer till problem i olika delar av landet.
Att det är tillåtet att göra något gör det inte alltid lämpligt.
Självklart är det de som förstör saker som är ansvariga för just det, men det hade inte hänt utan provokation av diverse patrask.
 

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
@zoda det måste ha varit under pandemin men det var andra regler för en viss grupp då också som dessutom var aggressiv mot polis.


Jag har en positiv tro på väljarna i Sverige trots att SD tagit plats i riksdagen. De inser att det är främlingsfientliga som hittat ett sätt att provocera fram kravaller och ser vem som i grunden ställer till problem i olika delar av landet.
Att det är tillåtet att göra något gör det inte alltid lämpligt.
Självklart är det de som förstör saker som är ansvariga för just det, men det hade inte hänt utan provokation av diverse patrask.
Vad du säger är vad Magdalena Andersson är inne på. Vad annars skulle hon säga?
Det må vara en provocerande dåre men han har "rätt". Detta visar vad islam innebär och det har vi sett gång på gång.
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top