Frågan är vad de gör när pack går bärsärkargång simultant i varenda stad, tätort, t o m byhåla? Buset strategiskt utplacerade över hela riket, vilket jag alltid varnat för med devisen; "Det går inte att genomföra en invasion så effektivt som när landet självt placerar ut de som vill förgöra oss i varenda håla från norr till söder, öst till väst, med koncentrat i våra större städer". När det inte går att backa och invänta "resurs" från andra ställen, som då blir helt utan polisnärvaro, då kommer allt "vadvardetvisa" och det blir bestialiskt.
De skulle åtminstone gjort processen kort när antisemiterna härjade vid baltiska hallen 2009. Tror vatten hade löst det. Genomblöta, frusna och på isgata tror jag inte de hade uthärdat så värst länge och det hade sänt en signal som knappast kan missförstås.
Ju mer de som skulle utgöra våldskapitalet backat, desto starkare känner sig de lättkränkta huliganerna. Det är en helt annan mentalitet, vilket jag dessvärre fått se på nära håll. Allt har blivit värre sen dess.