Sverige idag..

Det beror på att du lever i ett samhälle som i hundratals år präglats av kristna värderingar. Demokrati, vända andra kinden till mm.
Andra växer upp i ett samhälle där det står i den helige skrift att man kommer till himlen om man slår ihjäl de otrogna.
Jag ser det som att vi äntligen börjar komma bort från kyrkans beteende att hålla befolkningen under kontroll genom att hota med att man hamnar i helvetet och att de som lever efter egna idéer blir utstötta ur samhället. Kyrkan har bekämpat demokrati för att hålla sig relevant Det är en förening som har hjälp av staten att samla in medlemsavgiften och fortfarande har stora förmögenheter som de fått genom löften om ett liv efter detta.

Demokrati som idé fanns några hundra år före "Jesu födelse" och som sagt har kristendomen hållit tillbaka folkets makt.

View attachment 498377Sverigebilden, ”Fortsatt jude-hat i Malmö ”

man kan ju hoppas att frontfiguren i bild är körd nu iaf. Vänsterslöddret!
Att döma av tex röstsiffror i Eurovisionen från tittare, så är det bara en liten klick skitstövlar som beter sig och syns jämfört med oss andra. Men de låter och märks och ställer till med så mycket sattyg. Vår import av MENA-folk har gjort det väldigt jobbigt för judar i Sverige (och för oss andra också i många avseenden).

Man vet hur kört Sverige är, men samtidigt att det är en SD regering, när dansk polis går i första ledet.

Bevara Sverige Danskt
En vattenkanon och några tårgasgranater hade fixat det där på nolltid

En lika enkel och bra lösning på ett mord som ett Quick/Sture Bergwall erkännande.
1715549021713.png
Och så åtminstone et mord är löst ! Eller blir det vållande til annans död ?

Nu börjar det, Greta och övrigt patrask tillåts tälta vid SU. Blir så trött på allt runt detta, allt från medias medhårs strykande, att olika regler/måttstockar alltid gäller beroende på höger/vänster, att allt bygger på lögn, att det kommer se ut som skit i National stadsparken osv.

Ja men ge fan i MIN MOBILLADDARE!!!
Du kan vara lugn. Jag gissar systern dödades av någon i familjen vars heder skadats (familjens heder alltså). Lillebror tar på sig mordet för minst konsekvenser (straff) och motivet blir bråk om mobilladdare och det var inte meningen att storasyster skulle skadas (blir brottet kanske vållande till annans död).
För polisen är fallet lika löst som när Quick/Sture Bergvall erkänt ett mord. Enklast så.

Last edited:
Nu börjar det, Greta och övrigt patrask tillåts tälta vid SU. Blir så trött på allt runt detta, allt från medias medhårs strykande, att olika regler/måttstockar alltid gäller beroende på höger/vänster, att allt bygger på lögn, att det kommer se ut som skit i National stadsparken osv.
Hur många poäng har Greta tagit vid något Universitet i Sverige sista året ?
Vad studerar Greta ?
Eller Greta har redan en doktorsexamen från ?????

Det verkar som hon faktiskt studerar. Och med tanke på tidigare resultat i skolan (läshuvud)
kanske hon klarar studierna bra ! :hjarta Trots hon skolkar från många lektioner.
På universitetsnivå är det ofta inte närvarokrav på föreläsningarna. Gör de examinerande uppgifterna på ett tillfredsställande sätt och det är bara att köra på.
Sedan undrar jag alltid hur mycket av tidigare resultat i skolan var en effekt av hennes politik snarare än hennes skolarbete.

Läshuvud? Gick hon inte på specialundervisning?
Fullt möjligt med tanke på föräldrarna. Dom jag känner som skickat sina barn till Privatskolor från den kommunala skolan är
Finska föräldrar vars barn mobbats av barn från MENA. Städerska respektive konduktör på SJ.
Iransk familj (sekulär?) . Dottern till Privatskola. Båda barnen har blivit ingenjörer. Dottern jobbar i Spanien.

Last edited:
Tror faktiskt jag skall ta med min son på cykelutflykt till SU ikväll och visa på idiotin. (Gjorde det samma på derby och hans mamma tyckte det var en fenomenal idé så klart).

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back